جمعه 27 مرداد 1396 - 16:58

رای بالای زنگنه در مجلس، نفت را در قبال تهدیدات بین‌المللی بیمه می‌کند

ساعدی گفت: رای بالای نمایندگان به زنگنه برای کابینه دولت دوازدهم نشان از همبستگی بین قوا در قبال تحریم ها و تهدیدات بین المللی است و صنعت نفت را ضدضربه خواهد کرد.

به گزارش بویرنیوز قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به نقش محوری نفت در جامعه ما اظهار داشت: نفت شاهرگ اقتصاد کشور است بنا براین باید وزیری زیرک و هوشمند و با استعداد زعامت آن را به عهده گیرد.

وی با اشاره به توانمندی زنگنه در عملیاتی کردن اهداف توسعه ای صنعت نفت کشور افزود: اجرایی شدن قراردادهای نفتی که اولین آن نیز قرارداد با توتال که از جمله شرکت های بزرگ جهان است، منعقد شد یک برد برای وزارت نفت یازدهم بوده که به این ترتیب جای امیدواری است که شاهد رونق هرچه بیشتر در این صنعت باشیم و میزان تولید و صادرات با انعقاد قراردادهای بزرگتر افزایش یابد.

ساعدی با اشاره به ارتقای سهم ایران در اوپک طی دو سال گذشته تصریح کرد: رای بالای نمایندگان به زنگنه برای کابینه دولت دوازدهم نشان از همبستگی بین قوا در قبال تحریم ها و تهدیدات بین المللی است و صنعت نفت را ضدضربه خواهد کرد.

این عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: هماهنگی بین نمایندگان مجلس با دولت نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی در جهت پیشبرد اهداف عالی اقتصادی و گام رو به جلو برای توسعه کشور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما