جمعه 27 مرداد 1396 - 3:16

راز حمله هدفمند برخی رسانه ها به محمد علی وکیلی چیست؟

گروه سیاسی – این روزها شاهد موج بیسابقه ای از حملات علیه محمد علی وکیلی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس هستیم.

به گزارش بویرنیوز، نقطه کانونی و شروع این تخریب ها توسط یک سایت دلواپس آغاز و متاسفانه برخی رسانه های اصلاح طلب نیز بی اطلاع از واقعیت موضوع یا پی بردن به عقبه ان، به بازنشر آن اقدام کردند.

نه فسادی شکل گرفته و نه اختلاسی، استخدام در یک شرکت خصوصی دسته چندم آن هم برای دانشجوی دکترا دستاویز رسانه دلواپس می شود، توگویی خانواده وکیلی پیش از این یک سال نمایندگی محمد علی وکیلی ، بیکار و بیسواد بوده اند و باید به جرم هم فامیلی بودن با او از تمام حقوق محروم شوند.

اما جالب است بدانیم وکیلی و سه برادر دیگر خود در جنگ تحمیلی نام و نشان فراوانی دارند، خود او جانباز است و بارها اثرات شیمیایی او را روانه بیمارستان کرده، برادر دیگر او از فرماندهان عالیرتبه سپاه بود و دیگری از ابتدای انقلاب در دهها شرکت مهم کشور مدیر بوده است.

فرزندان او قبل از نماینده شدن پدر به لطف توان خود در گوشه ای از این کشور نه با رانت، بلکه با مدرک خود و نه در سازمان های دولتی بلکه در شرکت های خصوصی فعالیت می کردند، چه شده که اخلاق از کف داده و آبروی یک خانواده وفادار و هزینه داده برای انقلاب را برای مسائل سیاسی می بریم.

بی تردید پیداست اثرگذاری وکیلی در مجلس و رای بالای برای هیات رئیسه ، همچنین اعتماد دکتر روحانی به او و انتخاب ایشان برای سخنگوی ستاد انتخاباتی عده ای را خوش نیامده و ناجوانمردانه با ابزار دروغ و شایع پراکنی در حال تخریب چهره وکیلی هستند و مرز دروغ را تا جایی برده اند که از پسرخاله وکیلی نام برده اند در حالی که او اساسا خاله ای ندار که پسر داشته باشد!

البته تلاش شگرف این رسانه ها برای بردن آبروی وکیلی و شخم زدن زندگی شخصی وی و پیدا کردن استخدام فرزندش در شرکت خصوصی  آنهم قبل از نماینده شدن وی خود بهترین گواه بر پاکدستی و دوری ایشان از رانت بازی است.

این پروژه بی ارتباط با دیدار چند روز پش وکیلی با سید محمد خاتمی نخواهد بود و عقده گشایی رسانه های دلواپس البته طبیعی است اما عجیب است که رسانه های اصلاح طلب در دام دروغ پراکنی این گونه رسانه ها قرار گرفته اند.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246446
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میثم گفت:

    درود بر بزرگ مرد استان و افتخار کشور

  2. شهروند گفت:

    درود بر دکتر وکیلی

  3. رحمانی گفت:

    انچه به ظاهر و در باطن عیان است اقای وکیلی دارای اصالت خانوادگی و دارای شخصیت شرافتمندی است که متاسفانه بدلیل نقصان اخلاق در جامعه امروزی و بهره برداری های سیاسی و جناحی و منطقه ای از سوی عده ای بداخلاق و شیطان صفت مطرح می گردد .

  4. انصاف گفت:

    ما جز پا ک دستی وپاک دامنی از خانواده بسیجی وسپاهی وروحانی دکتر وکیلی ندیده ایم
    اومرد شجاعی است ومورد احترام مردم

  5. صفا گفت:

    خدایی خانواده به باشخصیتی آقای وکیلی و انسان به خاکی بودن ایشان تاحالا ندیدم… خیلی آدم شریفی هستن

  6. یزدان گفت:

    متاسفانه در استان ما هر که تونست خودی نشان بده باید آماده باشه که سیبل تهمت ها بشه و تا جاییکه میتونند تخریبش میکنند خدا رحم کنه وکیلی بنده خدا فقط با توکل بر خدا و استفاده از توانمندی خودش رشد کرده امیدوارم رشد اون همچنان ادامه داشته باشه

  7. اصولگرا الیاس پاداش گفت:

    ازخدمات جناب دکتر وکیلی و اینکه ایشان فردی متدین و دارای باورهای دینی وانقلابی هستند خود وخانواده اهل جبهه وجنگ بودند ودر دفاع از نظام وانقلاب همیشه در صحنه ها حضور فعال داشته اند لذا تخریب این برادر انقلابی به نوعی که نشر اکاذب میباشد کارنادرست ونا پسندی میباشد . توفیق روز افزون همراه با معرفت برای ان برادر گرامی وخدمتگذار صدیق انقلاب جناب دکتر وکیلی را از خدای سبحان خواستارم . الیاس پاداش

دیدگاه شما