دوشنبه 14 اسفند 1391 - 9:46

انتصاب رئیس جهاد کشاورزی لنده

بویرنیوز:

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و مسئولان شهرستان لنده حکمت نریمانی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده شد.

خبرگزاری فارس: نریمانی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی مراسم تودیع و معارفه مسئول جهاد کشاورزی لنده برگزار شد.

محمد رازی‌پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی لنده اظهار کرد: جهاد کشاورزی لنده یکی از پرکارترین و مستعدترین ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: در شهرستان لنده پروژه و برنامه‌های مختلفی در حال اجراست که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه کشاورزی این شهرستان داشته باشد.

 

وی افزود: پروژه آبلش با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجراست که با توسعه آن می‌توان زمینه اشتغال چند هزار نفر و بیش از 127 خانوار را فراهم کرد.

 

رازی‌پور در ادامه به پروژه‌های دشت‌بن و آبلش لنده اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا در شورای برنامه‌ریزی شهرستان و استان اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص داده شود.

 

در این مراسم حکمت نریمانی کارشناس ارشد زراعت جهاد کشاورزی کهگیلویه به عنوان مسئول جهاد کشاورزی لنده منصوب و از خدمات ارزنده محمد شریعتی تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24632
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما