دوشنبه 14 اسفند 1391 - 1:07

انتقاد رئیس هیات فوتبال استان از نمایندگان مجلس

بویرنیوز:رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ، اغلب داوران کنونی این هیات در لیگ های مختلف فوتبال این استان را افرادی بیکار و دانشجو خواند.

” سید پرویز موسوی ”  گفت: اغلب داوران کهگیلویه و بویراحمد یا افرادی بیکار هستند و یا دانشجو که متاسفانه محل درآمدی هم ندارند.

وی با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ، اظهارداشت: داوران این هیات از سال ۸۸ تاکنون مطالبات خود را دریافت نکرده اند و نگرانی های فراوانی در این زمینه دارند.

ParvizMousavi1 انتقاد رئیس هیات فوتبال استان از نمایندگان مجلس

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوران فوتبال در این استان با درآمدهای شخصی خودشان هزینه می کنند و فحش هم می شنود اما برای رشد فوتبال و داوری از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

موسوی از کتک کاری برخی داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی بازیکنان خبرداد و خاطرنشان کرد: ظلم است داوری که دو سال پیش از دست بازیکنی کتک خورده هنور حقوقش را دریافت نکرده باشد.

وی گفت: هم اکنون بدلیل بدهی ها و پرداخت نشدن مطالبات مان به جایی رسیده ایم که توان پرداخت بدهی تلفن هیات را نداریم.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از همکاری نکردن نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این هیات انتقاد و یادآورشد: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم از ورزشکاران فقط در زمان تبلیغاتی انتخاباتی یاد نکنند و اکنون که دچار مشکل هستیم پای کار بیایند و ما را یاری دهند.

موسوی افزود: این نمایندگان همان موقع که به ورزشگاه ها می آمدند اکنون هم بیایند و برای رفع مشکلات ورزشی ورزشکاران وقت بگذارند و پای درد دل ورزشکاران بنشینند.

وی در ادامه از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست برای رفع مشکلات مالی هیات فوتبال این استان تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

منبع:عصردنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24620
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما