چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 12:01

اظهارات تعجب برانگیز عضو شکست خورده شورای شهر یاسوج

هدایت امیری عضو فعلی شورای شهر یاسوج اظهارات عجیبی را در اخرین روز حضور خود در این شورا مطرح کرد.

به گزارش بویرنیوز، هدایت امیری ماجرای جالبی دارد، او چند دوره است که عضو شورای شهر یاسوج است و این دوره مردم یاسوج به او برای بار مجدد اعتماد نکردند.

 

امیری در شورای چهارم خودش رئیس شورا بوده و او از ابتدا از حامیان جاوید بوده اما در اقدامی عجیب در آخرین روزها بجای طرح مسائل خود در شورا و در حضور شهردار، دست به دامن رسانه ها شده و مطالبی را علیه شهردار یاسوج در رسانه ها مطرح کرد.

باید پرسید این چهار سال آقای امیری کجا بوده که الان و وقتی که عملا شورای شهر یاسوج در این دوره تمام شده و در شرایطی که کسی در طرف مقابل ایشان نیست تا صحت و سقم اظهارات ایشان را بررسی کند دست به افشاگری می زند.

فرض را بر این بگیریم که شهردار در جایی تخلف کرده است، خود شما که رئیس شورا بودید و شهردار هم قانونا مصوبات شورا را اجرایی می کند، پس شما چکاره بودید، چرا همان موقع چیزی نگفتید و اگر هم تخلفی باشد شما مقصر اول آن هستید.

شما هم خود وظیفه نظارتی داشتید و هم این همه دستگاه نظارتی بود، آقای امیری چه شده که الان یادتان افتاده که افشاگری کنید و مردم چطور باور کنند شما در اظهارات خود صداقت دارید و این گونه افشاگری تنها این احتمال را در اذهان تقویت می کند که ممکن است به در بسته برای منافع خود در شهرداری رسیده اید و این گونه و این موقع سخن می گویید.

البته باید به آقای امیری حق داد، در انتخابات مجلس تمام قد از هدایت خواه حمایت کرد و هدایت خواه شکست خورد، ریاست شورا را در سال آخر از دست داد، در انتخابات شورای شهر دوره پنجم شکست خورد و بعد از چند دوره از حضور مجدد بازماند، خود را گزینه شهرداری کرد اما با مخالفت شدید اکثریت اعضای شورا مواجه شد، واقعا ما هم جای آقای امیری بودیم از شرایط پیش آمده عصبانی بودیم و دوست داشتیم عقده مان را سر یک نفر خالی کنیم.

آقای امیری شما که ادم با سابقه ای در شورا بودی و به قول خودتان اگر شهردار تخلفی داشت باید قبل تر در شورا می گفتید و به رسانه ها و دستگاه های نظارتی اعلام می کردید اما بنظر می رسد چون این چاه دیگر برای شما آب نداشت قصد دارید با سنگ آن را پر کنید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246075
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهري گفت:

    اميري افتا بي دس هدايت خواه خشه خراب كرد و مردم هم خوب جوابي وش دان

  2. روستایی گفت:

    قبلا ایشون خواب تشریف داشتند که حالا به قول خودشان افشاگری میکنند

  3. حسین گفت:

    اقای امیری دیگه شکست را بپذیر انصافا چه خاصیتی داشتی که اینقد طلب کاری به اندازه کافی توشورا ماندی و بگو چه کردی امثال جاویدهم تواستین شما درومد

دیدگاه شما