سه شنبه 24 مرداد 1396 - 15:38

کلنگ‌زنی مجتمع خلیج فارس یاسوج؛ جنتی: جاوید بهترین شهرداری هست که تا حالا دیده‌ام

پروژه مجتمع بزرگ مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

به گزارشبویرنیوز، قبل از ظهر امروز کلنگ پروژه مجتمع تجاری تفریحی اقامتی خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی زده شد.


سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و تجاری خلیج فارس یکی از بزرگترن کارهای جاوید در شهرداری یاسوج بود که انجام گرفت.
وی در ادامه گفت: آقای اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تمام قد برای اجرای این پروژه ایستاد و حمایت کردند و از طرفی مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز همکاری خوبی برای اجرای پروژه داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای جاوید بهترین شهرداری بود که تا به حالا دیده‌ایم، اظهار کرد: برخی برای اجرای پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی و تجاری خلیج فارس در یاسوج سنگ‌اندازی‌های کردند و حتی این مسئله را خبر ۲۰:۳۰ کشاندند، اما وقتی چیزی را که خدا بخواهد، انجام شود، انجام می‌شود و حمایت‌های هم از سوی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.
جنتی‌پور ادامه داد: این پروژه اگر به همین سبک انجام بگیرد به یکی از بهترین مبلمان‌های شهری یاسوج تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بیشتری این استان دارد، اظهار کرد: می‌توان در این استان کارهای بزرگی انجام داد، اگر همه و همه کمک کنند این کارهای بزرگ انجام خواهد گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های خوب است، اظهار کرد: این مکان در گذشته به دلیل وجود در مرکز شهر از کارآیی، بهره‌وری و ارزش افزوده لازم برخوردار نبود که اکنون با احداث پروژه مجتمع بزرگ خلیج فارس در این زمین شهر یاسوج را چند گام به جلو می‌بریم.
خادمی با بیان اینکه عدم وجود پارکینگ از مشکلات اساسی این شهر است، افزود: این پروژه با وجود نوع کاربری‌های آن؛ تجاری، فرهنگی و گردشگری تا حدود این دغدغه را برطرف خواهد کرد که باید از سرمایه‌گذار آن تشکر کرد.
وی افزود: از سرمایه‌گذار انتظار داریم که مطابق برنامه زمان‌بندی این کار به اتمام برساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه در آینده به نمادی برای شهر یاسوج تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: یکی از اهداف اجرای پروژه مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی خلیج فارس ایجاد بازار متنوع و رفاهی برای مردم است.
خادمی گفت: برای عبور و مرور شهر، یک کار درستی انجام شده و این پروژه در چارچوب شهرسازی صورت گرفته است که در صورت لزوم ابعاد مختلف آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه باید مردم را به کارهای خیر و عام‌المنفعه تشویق کرد، گفت: جا دارد برای شادی روح مرحوم «طاهری بویراحمدی» که این موقوفه را به این کار اختصاص داده‌اند، طلب مغفرت و صلوات از درگاه خداوند سبحان کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=245943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما