یکشنبه 13 اسفند 1391 - 19:57

قطع همکاری با درخشان طبق خواسته هواداران بود/ معرفی نفرات جدید کادر فنی

بویر نیوز – مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تاکید بر اینکه بر اساس خواسته هواداران با درخشان و کادرفنی این تیم قطع همکاری می‌کند، سرمربی جدید تیم فوتبال داماش را معرفی کرد.

امیر عابدینی در گفتگو با مهر، در مورد تعطیلی تمرین روز یکشنبه تیم داماش و وضعیت کادرفنی این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز یکشنبه هواداران تیم داماش با حضور در محل تمرین مانع از حضور کادر فنی بر سر تمرین تیم شدند. آنها بدون اینکه توهینی به حمید درخشان و سایر نفرات کادر فنی داشته باشند، از وی خواستند از این به بعد هدایت تیم داماش را برعهده نگیرند.

وی تاکید کرد: حمید درخشان نیز در گذشته طی اظهار نظری گفته بود، اگر هواداران داماش مرا نخواهند، ترجیح می‌دهم دیگر در این تیم نمانم. البته درخشان در مواجهه با این خواسته هواداران به آنها گفت باید این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان همچنین اظهار داشت: از آنجایی که خواسته هواداران همواره برای ما اولویت دارد، به خواسته آنها احترام گذاشته و تصمیم گرفتیم حمید درخشان، دارکو دراژیچ، محمد مومنی و مباشری سرپرست تیم دیگر سر تمرینات حضور پیدا نکنند و در غیاب آنها افشین ناظمی تیم را تمرین داده و از مشاوره عبدالله مرغوب در این خصوص استفاده کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع به معنای قطع همکاری با کادر فنی است؟، تصریح کرد: قرار است فردا به رشت بروم و موضوع را از نزدیک پیگیری کنم اما با توجه به خواسته هواداران تیم بعید می‌دانم که دیگر به همکاری خود با حمید درخشان و دستیاران وی ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا ناظمی سرمربی موقت تیم بوده و قصد دارید فرد دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب کنید؟، افزود: با توجه به اینکه تنها شش هفته تا پایان رقابتهای لیگ برتر باقی مانده، تصمیم نداریم از فرد دیگری به عنوان سرمربی استفاده کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این هفته‌های باقیمانده ناظمی به عنوان سرمربی عهده‌دار وظایف درخشان خواهد بود و همانطور که گفتم مرغوب، به وی مشاوره فنی خواهد داد.

عابدینی با اشاره با اینکه برخی تیم‌ها مانند پرسپولیس تصمیمات مشابهی مانند ما گرفته و نه تنها ضرر نکرده‌اند بلکه تحولات مثبتی در آن تیم‌ها اتفاق افتاد، یادآور شد: متاسفانه نتایج ما در نیم فصل دوم بویژه در بازی‌های خانگی و باز‌ی‌هایی که ارزش شش امتیازی برای ما داشته، مانند بازی مقابل تیم‌های آلومینیوم و ذوب‌آهن فاجعه باز بوده و ما تنها موفق شدیم تیم پیکان را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما در امور فنی تیم به طور مستقیم دخالت خواهید کرد؟، تاکید کرد: این موضوع به تصمیم کادرفنی جدید بستگی دارد و اگر آنها از من بخواهند تجربیاتم را در اختیارشان می‌گذارم.

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیمات شما به منزله اخراج کادر فنی پیشین است، گفت: برای جبران اشتباهات و ناکامی‌ها هیچ موقع دیر نیست و مطمئن باشید نمی‌گذاریم آنچه که حق و حقوق کادر فنی پیشین باشد، ضایع شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24589
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما