یکشنبه 13 اسفند 1391 - 12:40

واکنش بی سابقه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شعار انتخاباتی مشایی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرقی ندارد چه کسی رئیس‌جمهور شود زیرا اصل ولایت تنها خط قرمز است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

خبرگزاری فارس: اصل مترقی ولایت تنها خط قرمز نظام اسلامی است

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در مورد حمایتش از کاندیداتوری گزینه احتمالی دولت در انتخابات اظهار داشت: دولت نهم و دهم در نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی کار و خدمت را در این کشور عملی کرد و من از ته قلب به عدالت‌محوری و مهرورزی آن اعتقاد دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت‌های مهم و دهم انصافا” خدمت به مردم کرده است، افزود: به عنوان نمونه در این 20 سال در روستاها شاید چند خانه هم ساخته نشده ولی همه شاهد هستند که در این هشت سال چه کارهای بزرگی در روستاها به ویژه در بحث مسکن انجام شده است.

وی گفت: طبیعی است که در کار هر دولتی ایرادات و ضعف‌هایی هست ولی نباید فراموش کنیم که بخش زیادی از مشکلات دولت احمدی‌نژاد ناشی از فشارهای خارجی بود که کاملا” پیش‌بینی نشده بودند.

صابری این را هم گفت: در درون کشور نیز چوب‌های زیادی لای چرخ دولت و خدمات آن می‌گذاشتند که این موضوع نیز بخشی از علل ضعف‌ها و مشکلات بوده است.

نماینده عالی دولت دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد به طور مشخص در پاسخ به سؤال حمایت او از گزینه احتمالی دولت در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: من عضو سیاست‌گذاری هیچ کاندیدی نیستم و تنها وظیفه‌ام برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم است که به فضل خداوند و همکاری مردم و همه نهادها محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نظر او پیرامون شعار “زنده باد بهار” گفت: من هم این شعار را شنیدم و خیلی چیز مهمی نیست بالاخره هر کسی از یک چیزی خوشش می‌آید یکی از رنگ قرمز یکی از سکوت یکی از فریاد و هر کسی از چیزی خوشش می‌آید؛ احمدی‌نژاد هم رئیس من است ولی در اداره نه خانه، چون در خانه حتی فرزندان من هم نمی‌دانند به چه کسی رأی می‌دهم.

صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش تنها خط قرمز خودش را اصل مترقی ولایت ذکر کرد و ابراز داشت: اگر نفس گرم ولایت نبود تاکنون از این همه فتنه و مشکلات بیرون نمی‌زدیم و نابود می‌شدیم.

وی ادامه داد: برای من فرقی ندارد که چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود؛ وظیفه من برگزاری انتخابات سالم است ولی این را هم می‌گویم که شعار از هر کسی و هر چیزی که باشد به جایی نمی‌رسد و چیزی از آن در نمی‌آید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که شعار زنده باد بهار از کجا آمده و کی آن را داده است ولی باز هم تأکید می‌کنم که به این چیزها اعتقادی ندارم و شعار را کارساز نمی‌بینم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به شعار “زنده باد بهار” و حمایتش از گزینه دولت در انتخابات گفت: شعار از سوی هر کسی که باشد به جایی نمی‌رسد و فرقی هم ندارد چه کسی رئیس‌جمهور شود زیرا اصل ولایت تنها خط قرمز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ؟ گفت:

    تحریم ها کاملا قابل پیش بینی بود جناب

  2. دانشجوی عمران گفت:

    واقعا که آقای دکتر صابری این یک تکه آخر را خوب گفته خدا کمکش کنه

  3. مهستی گفت:

    درود بی پایان به رهبر معظم انقلاب که با حکم تاریخی و کتبی خودشان مبنی بر عزل مشایی از معاونت اول رییس جمهوری ، بی لیاقتی وی و همفکرانش را برای اداره امور کشور به همگان روشن کردند. شما با این حال خجالت نمی کشید که برای عامل انحراف نوکری می کنید؟ اصلا جای ایشان در ایران اسلامی و شهیدداده نیست بهتر است بروند در همان کشوری که ادعا کرده با مردمش دوست است کاندیدای ریاست جمهوری شود…

    • مهستی گفت:

      البته خطاب سخن بالای من به اقای صابری است که هرچه بیش تر پیر می شود عقلش بیش تر ضایع می شود

  4. ناشناس گفت:

    تیکه آخرش چندبار شما نوشتین یا استاندار هی تکرار میکرد؟

  5. کارمند گفت:

    همه میدونن که آقای مشایی بعد از برگشت از مصر در فرودگاه این جمله رو تکرار کردن

  6. راز گفت:

    استاندار میداند اگر نام مشایی را کج تلفظ کند فردا برکنار میشود. دوپهلو حرف زده و تیتر موضوع با محتوی مغایر است. این سخن استاندارکه مهم نیست کی رئیس جمهور شودغلط است .خیلی هم مهم است .

  7. صادق گفت:

    درودبرمشایی قهرمان وطن پرست به تمام معنا ایشان یک ملی مذهبی به تمام معناست او توانمند با سواد با تدبیر حامی نیاکان اوبه پاسارگاد پرس پولیس ازکورش وبعد ازکورش فرزندان وهمه انهایی که قلبشان برای ایران میتپداحترام خاصی می گذاردپس خداوند حامییش باد

  8. hl گفت:

    همه بدبختیها این ملت زیر سر ایشان است!که حتی وزیران را در سفر برکنار می کند

  9. باران گفت:

    ایشالا خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه….

  10. بهار درجواب مهستی گفت:

    مهستی خواب دیدی خیرباشه.مهندس مشایی ازهمه شما ولایت پذیرترهست.ادبیاتت فقط به دردخودت میخوره کشورمابأاین همه فشاربه امثال مشایی نیازدارد.درودبرمشایی بر ازادی برغیرت ودرودبه کوروش کبیرو درودبربهار وعده ما خردادبهاری92

    • مهستی - درجواب بهار گفت:

      جناب بهار، ادبیات من برگرفته از رهنمودهای رهبر عزیز انفلاب است اگر تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب را که حاصل خونهای پاک شهداست مطالعه کنید خواهید دید که در طول رهبری مقام معظم رهبری اولین باری بود که حکم حکومتی برای عزل معاون اول رییس جمهور صادر شد و یقینا و قطعا اگر حجت شرعی برای ایشان تمام نمیشد چنین دستوری را صادر نمیفرمودند

  11. منطق گفت:

    درخردادماه اینده رای ما ازاداندیش نواندیش ومرد عمل مهندس اسفندیاررحیم مشایی…تاکورشودهرانکه نتواند دید

  12. منتقد گفت:

    شما فقط دم از عدالت می زنید. اگر انسان عادلی بودید باید با افراد///// که به معنای واقعی حق انسانها را پایمال کرده است ، برخورد می کردید. دم فهیمی هستند.پس شعار ندید.

  13. سروش عربی نویسنده تیتر گفت:

    استاد سروش عربی بعنوان نویسنده کتاب تیتر در جمع دانشجویانشان در یکی از دانشگاههای استان ویژگی یک نماینده را مطبوعاتی بودن ایشان بیان فرموده اند این استاد ارزشمند دانشگاه یکی از مهمترین ویژگی های نمایندگان را جهت موفقیت آنها مشورت خواستن از مطبوعات به ویژه شخص ایشان بعنوان نویسنده کتاب تیتر و تبلیغات و بازرگانی مدرن فرموده اند که جا دارد این امر مهم محقق شود

  14. درد دل گفت:

    زنده باد بهار و مهندس مشایی

دیدگاه شما