یکشنبه 13 اسفند 1391 - 12:12

دستگیری سارق خودروهای گچساران

بویرنیوز:فرمانده انتظامي شهرستان گچساران استان کهگيلويه و بويراحمد، از شناسايي و دستگيري يك سارق درون خودرو و كشف بيش از 10 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ “قدرت الله بيعت اصل” در اين رابطه گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان گچساران قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران کلانتري 11 گچساران، با انجام كار اطلاعاتي و پليسي، سارق را شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از متهم به بيش از ده فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان گچساران با همدستي يك فرد ديگر كشف شد.

وي بي احتياطي و غفلت مالباختگان را زمينه ساز اين سرقت ها دانست و خاطرنشان كرد: براي آنکه فرصت و سهولت از سارقان سلب شود مي توان با بکاربستن راهکارها و توجه به هشدارهاي پليسي تا حد زيادي فرصت ارتکاب جرم را از بين برد.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در راستاي پيشگيري از سرقت داخل خودرو به شهروندان توصيه كرد؛ تا به هنگام ترک خودرو اقدامات احتياطي و بازدارنده اي ازجمله خودداري از گذاشتن اشياء قيمتي، اسناد و مدارک مهم در داخل خودرو، بالا بردن شيشه اتومبيل و بستن درب ها، توقف در پاركينگ هاي عمومي، تجهيزخودرو به امكانات ايمني وخودداري از پارک كردن اتومبيل در نقاط خلوت و تاريک را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما