یکشنبه 13 اسفند 1391 - 11:24

فیلم غیر اخلاقی آقای وزیر!

بویرنیوز:

وقتی سال گذشته بحث تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها مطرح شد و امسال هم در برخی از دانشگاه ها عملی گردید،جنجال فراوانی در رسانه های بیگانه به پا شد.

به گزارش تعامل، اخیرا فیلمی غیر اخلاقی با کیفیت بسیار پایین در شبکه های اجتماعی و سایت های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران پخش شده که آن را به کامران دانشجو وزیر علوم نسبت داده اند و به پیوست آن تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها و ارکان نظام اسلامی ایران را زیر سوال برده اند.

این فیلم که در یوتیوب و فیس بوک پخش شده است از طریق دوربین مخفی یک آسانسور گرفته شده و از کیفیتی بسیار پایین برخوردار است به طوری که چهره هیچ یکی از اشخاص نه واضح است و نه آنکه صورتشان به سمت دوربین است.حال آنکه چرا این فیلم به وزیر علوم و (آ – ا) رئیس سازمان… نسبت داده شده سوالی است که بسیار مبهم است.

اینکه آیا اصلا میشود وزیر یک کشور بدون محافظ و مراقب حدود 5 دقیقه در یک آسانسور باشد که بطور دائم در طبقات مختلف متوقف میشود و افرادی دیگر در هر طبقه وارد آسانسور میشوند و در طبقه ای دیگر خارج می شوند و با دیدن وزیر کشور هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند،پاسخی ست که پخش کنندگان این فیلم باید به آن پاسخ بدهند.

وقتی سال گذشته بحث تفکیک جنسیتی در دانشگاهها مطرح شد و امسال هم در برخی از دانشگاهها عملی گردید،جنجال فراوانی در رسانه های بیگانه به پا شد.حال با پخش این فیلم ونسبت دادن آن به وزیر علوم و مطرح کردن این بحث که کسانی که طرح تفیکیک جنسیتی را عملی کردند خود بیمار جنسی هستند و همه را مانند خود میپندارند سعی در تشویش اذهان دانشجویان کرده و مانند همیشه هدف دلسرد کردن مردم نسبت به نظام را دنبال کرده اند.

بهتر است ساده نگر نباشیم و بی دلیل به رسانه های وابسته به آمریکا و صهیونیست اطمینان نکنیم.همانطور که سال گذشته وقتی درگیری کوچکی در بازار تهران ایجاد شد بلافاصله عکسی در فیس بوک قرار گرفت که پلیس در حال ضرب و شتم مردم بود.مخاطب با دیدن آن عکس بدون اینکه به این قضیه فکر کند که سربازان پلیس ایران لباس سورمه ای نمی پوشند به دلیل اعتماد کاذبی که به این شبکه دروغ پراکنی دارد این قضیه را میپذرد در حالی که آن عکس مربوط به درگیریهای یونان بوده است.

منبع:دانا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24556
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی عمران گفت:

    تحلیل قشنگ بود نشان از بصیرت داره
    فقط یه جا نوشتین وزیر کشور
    با یکی از وزرای کشور بهتر جواب می ده.
    اگه صلاح دو نستید اصلاحش کنید

دیدگاه شما