چاپ این برگه

توصیه فرماندار بویراحمد به رسانه ها در خصوص مدیران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، محمد کاظم نظری در همایش اخلاق رسانه‌ای با تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: رسانه‌ها باید در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌پای مسوولان گام بردارند.

فرماندار بویراحمد افزود: بدون رسانه‌های دغدغه‌مند توسعه امکان پذیر نیست، توسعه به معنای ژرفی که دارد نقش رسانه در این مقوله نقش منحصر به فردی دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بر فرهنگ هر جامعه تاثیر بسزایی دارند، تصریح کرد: برای توسعه هر جامعه‌ای باید فرهنگ آنجامعه رشد کنند، لذا نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ جامعه مهم است.

فرماندار بویراحمد بااشاره به اینکه نباید به هر وسیله‌ای رسانه‌ای دیده شود، اظهار داشت: نمی‌توان با یک جمله و اقدام رسانه‌ای استان و شهرستانی آبرویش را برود. گاهی با یک تیتر و جمله‌ای آبروی مدیری می‌رود و در واقع به اذعان خود رسانه‌ها این‌ها برای دیدن بیشتر این کار‌ها را انجام می‌دهند.

نظری با اشاره به اعلام نتایج انتخابات شورای پنجم در شورا‌ها، همچنین گفت: متأسفانه در انتخابات شورای اسلامی شهرها، رسانه‌های بدون هیچ منبع دقیقی چندین نتیجه‌ را در سطح جامعه منتشر کردند که با آبروی برخی افراد بازی شد.

وی افزود: در مبارزه با فساد و نابسامانی‌ها نقش رسانه‌ها پررنگ است و بسیاری از خبرنگاران ما برای آزادی بیان مشقت‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها باید در چارچوب قانون حرکت کنند، افزود: رسانه‌ها در راستای تعامل، همکاری مسوولان و مدیران با هم و وحدت و همدلی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.
نظری افزود: همه باید برای گرفتن حق استان یکپارچه باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها حمایت از مدیران و نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و استان است و نباید این نیرو‌ها تخریب شوند.