چاپ این برگه

توضیحات تازه فرمانده پلیس در خصوص درگیری نیروی انتظامی دهدشت با قاچاقچیان

گروه اجتماعی- فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه به تشریح آخرین اقدامات پلیس در راستای ارتقاء امنیت استان پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امنیت امری اجتماعی است که با همراهی و همکاری مردم ممکن است و معتقدیم امنیت باید مردمی شود تا موفق باشد که در این مسیر نقش رسانه ها در همراه کردن جامعه حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در استان و به خصوص انتقاداتی به وضع ترافیک وجود دارد خب از طرفی شاهدیم 4000 دستگاه خودرو به ناوگان ما اضافه شده و از سویی میبینیم توسعه زیرساخت ها و تعریض و جاده سازی های صورت گرفته متناسب با این افزایش ها نبوده است.

سردار انصاری بیان کرد: مبارزه با فساد و فحشا خواست عمومی جامعه از نیروی انتظامی است، اقدامات خوبی انجام می شود اما به جهت حفظ شان مردم و جامعه از بازگو شدن این دست اقدامات به جهت تبعاتی که دارد حذر می شود.

مقام ارشد انتظامی استان افزود: به جد پیگیر ارتقاء و توسعه خدمات پلیس به مردم شریف استان هستم، استان باید توسعه پیدا کند نباید آمارهای ما همان آمارهای 10 سال پیش باشد، به مردم قول میدهم در راستای توسعه خدمات ایده آل به آنها با تمام وجود گام برداریم.

به گزارش بویرنیوز در ادامه بخش هایی از مهم ترین عملکردهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد:

* کشف و ضبط قریب به 1 تن و 700 کیلو گرم تریک که افزایش 24 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می دهد

* کاهش یک درصدی تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته

* کاهش 10 درصدی انواع سرقت، کاهش 65 درصدی سرقت به عنف

* سرقت های خشن از اولویت های بنده بود که در این راستا موفق شدیم این جرم را قریب به 67 درصد کاهش دهیم

* در خودکشی روند خوبی نداریم متاسفانه اغلب در بین جوانان و نوجوانان به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی و نا امیدی از آینده و مسائل عاطفی شاهد بروز خودکشی هستیم که البته جلسات و میزگردهای متعددی با نخبگان دانشگاهی جهت شناسایی ریشه ها و راه کارها ترتیب دادیم

* در نزاع دسته جمعی کاهش 20 درصدی را شاهدیم

* مبارزه با کالای قاچاق بعنوان امری مغایر و بر هم زننده روند اقتصاد داخلی در دستور کار بوده و در این خصوص قریب به 70 درصد افزایش کشفیات داشتیم

* سردار انصاری همچنین به درگیری نیروی انتظامی دهدشت با قاچاقچیان یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از روستاهای کهگیلویه با قاچاقچان درگیر که متاسفانه به زخمی شدن نیروهای پلیس منجر شد و باید اعلام کنم اینجا جای زدن و در رفتن نیست، قطع به یقین با مسببان آن به شدت برخورد می شود.