شنبه 21 مرداد 1396 - 19:14

واکنش فرماندار گچساران به حذف استاندار!

تا دولت محترم ،استاندار محترم و مسئولین سیاسی و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صلاح بداند کما فی السابق در این شهرستان بعنوان نماینده عالی دولت در خدمت مردم شریف این شهرستان ادامه خدمت خواهم داد

به گزارش بویرنیوز، فرماندار گچساران در پی درج مطالبی در سایت‌های خبری به نقل از وی با این عنوان که «تا هر وقت بخواهم فرماندار گچساران می‌مانم و تا آخر دولت دوازدهم فرماندار هستم» با تکذیب این خبر اظهار داشت: این مطلب با این مضمون نبوده و متاسفانه قطع قسمت‌های از سخنان بنده موجب تشویش اذهان عمومی و برداشت‌های متفاوتی گردیده است.

عبدالرحیم رحیمی افزود: بعد از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری رسانه‌ها –خبرنگاران محترم و گروه‌ها و جریانات سیاسی با تحلیل‌های مختلف در خصوص ماندن و یا رفتن اینجانب و تغییر و تحولات در سطح مدیران سیاسی شهرستان و استان بطور مرتب سوالاتی مبنی بر اینکه آیا از شهرستان می‌روید؟ و چه زمانی در فلان پست منصوب می‌شوید؟ و در مواردی خواستار اعلام موضع فرماندار شدند که بنده در آیین تجلیل از خبرنگاران با توجه به اینکه مجدد سوال گردید، اعلام کردم: که مادامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم و نماینده محترم صلاح بدانند آماده خدمتگذاری هستم و در این شهرستان خواهم ماند و جایی نخواهم رفت و دنبال رفتن نیز نیستم.

و تا دولت محترم، استاندار محترم و مسئولین سیاسی و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صلاح بداند کما فی السابق در این شهرستان بعنوان نماینده عالی دولت در خدمت مردم شریف این شهرستان ادامه خدمت خواهم داد و به عنوان خادم کوچک در خدمت مردم غیور و با فرهنگ شهرستان گچساران خواهم بود و اگر بنا به تشخیص به اینجانب ماموریت دادند تا در جای دیگر از میهن اسلامی انجام وظیفه نمایم با جان و دل می‌پذیرم و بعنوان یک سرباز کوچک نظام به وظایف محوله عمل خواهم نمود. لذا از خبرنگاران و شبکه‌های خبری و سایت‌های مجازی از این مطلب برداشت داشته و مطلب آنان را تحت عنوان تا زمانی بخواهم بمانم را تکذیب می‌کنم.

ابتدا و انتهای کلام را متاسفانه حذف و چنین تیتری را به نام اینجانب نوشته‌اند، که «معمولاً این هم از ابتکارات حرفه خبرنگاری است جهت جلب توجه خواننده و مخاطبان و کار عجیبی هم نیست»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما