شنبه 21 مرداد 1396 - 12:03

کار دولتی دیگر تمام شد / رشته ریاضی در حال تعطیلی است

 

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد: آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز  فرج الله راد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه امروزه همه ما باید بدانیم کسی بی سواد است که مهارت ندارد، افزود:  باید خودمان را با یک مهارتی که در رابطه با زندگی است بیاموزیم .

وی اظهار کرد: آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان آموزش فنی حرفه ای متولی آموزش مهارت است و کسانی که صاحبان مشاغل اند با توجه به این که هر روز تکنولوژی پیشرفت میکند باید خودشان را با شرایط جدید وفق دهند .

راد ادامه داد: همه کسانی که فاقد کارت مهارتند و هم صاحبان مشاغل باید به این سمت بروند که به یک مهارتی دست یابد پس همه باید به مهارتهای آموزش فنی و حرفه ای پی ببریم .

وی تاکید کرد: در سالهای اخیر مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، مهارت آموزی است که یک فرد برای بازار کار آماده میکند و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای کاملا مشخص است و معتقدیم که فرد را توانمند میکند و یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی همین توانمندی و مهارت افراد جامعه است .
باید تب مدرک گرایی را از بین ببریم .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: رشته ریاضی در مرکز استان در حال تعطیلی است ، چرا که بازار کار دیگر به تحصیلات آکادمیک بستگی ندارد .

وی اضافه کرد: مگر جامعه ما چقدر ظرفیت دارد که این همه پزشک و مهندس و وکیل را در خود جای دهد.

راد یادآور شد: ان شاءالله زمانی برسد که هر ایرانی یک مهارت داشته باشد.به نقل ازصبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما