شنبه 21 مرداد 1396 - 9:13

کرانچار: بدشانسی آوردیم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در مقابل پارس جنوبی جم خوب بازی کردیم اما در ادامه بازی با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

 

به گزارش بویرنیوزبه نقل از ایرنا، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری افزود: تیم ما بازی را خوب و هجومی شروع کرد و در بیشتر صحنه ها توپ و میدان دست ما بود و حریف سعی می‌کرد با ارسال توپ‌های بلند حمله کند.
وی اظهار کرد: بعد از گلزنی، تیم ما با بدشناسی روبه رو شد و رسول نویدکیا مصدوم شد با اینکه داور یک پنالتی برای ما نگرفت ولی در کل، از بازی راضی هستم.
کرانچار افزود: تیم حریف در دقایق پایانی بازی به خط دفاعی ما فشار زیادی وارد کرد و با یک بازیکن کمتر مساوی شدیم ، نتیجه وی گفت: از عملکرد دروازه بان جوان تیم که توانست یک پنالتی را مهار کند راضی هستم ولی خط میانی انتظارات ما را برآورده نکرد.
وی در مورد داوری این دیدار اظهار کرد: در مورد داوری اظهار نظری نمی کنم ، فقط در صحنه پنالتی از اخراج شدن مهدی صدقیان دروزاه بان تیم سپاهان تعجب کردم .
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پارس جنوبی چند بازیکن سرعتی و چالاک دارد که با توانایی خود سرنوشت بازی را به سود خود تغییر دادند و باید بازی های این تیم را در اینده دید.
وی مورد جذب علی کریمی بازیکن سابق این تیم افزود: در این مورد هفته گذشته با محسن طاهری جلسه‌ برگزار کریدم و قرار شد اگر شرایط فراهم شود این بازیکن را برگردانیم اونیز می خواهد به سپاهان برگردد.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از ساعت 20:30 دقیقه شامگاه جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر درنقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.
شاهین ثاقبی برروی پاس سعید آقایی در دقیقه 49 موفق شد گل سپاهان را به ثمر برساند و احسان تاییدی در دقیقه 92 گل تساوی پارس جنوبی جم را به ثمر رساند تا این تیم از شکست فرار کند و7 امتیازی شود، سپاهان نیز با این تساوی 2 امتیازی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=244764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما