سه شنبه 17 مرداد 1396 - 7:08

احمدی نژاد تحت تعقیب قرار می گیرد؟

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد، گفت: احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد که بخشی از آن در دوران ریاست جمهوری وی رخ داد.

 

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد:

 

در آخرین جلسه جامعه روحانیت اظهارات اخیر آقای احمدی نژاد و برخی اطرافیان ایشان در پی دستگیری آقای بقایی و آزاد شدن وی با قرار وثیقه که صحبت های آقای احمدی نژاد در این زمینه شبهه ناک شد، مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: سخنان آقای احمدی‌نژاد حتی به شکلی مطرح شد که مرجع ضمیر آن سخنان مشخص نیست و معلوم نیست شخصی که آقای احمدی‌نژاد از او صحبت می کند کیست که گاهی به هشتاد ساله یا نود ساله بودن او تاکید می شود؟

 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای احمدی‌نژاد در سخنانی که در خوزستان داشت هم حرف هایی را زد که درباره آن تفسیرهای فراوان مطرح شد و اساساً ایشان از زمان ریاست جمهوری هم سخن از داشتن فهرستی از مفسدین اقتصادی به میان آورد و بیان کرد که این لیست را افشا می کند اما هیچ گاه این اتفاق نیفتاد.

 

وی تصریح کرد: جا داشت که ایشان لیست خود را ارائه می کرد و قوه قضاییه هم آن را مورد بررسی قرار می داد نه اینکه فقط حرف آن مطرح شود و اتفاقی نیفتد.

 

مصباحی مقدم گفت: آقای احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد که بخشی از آن در دوران ریاست جمهوری وی رخ داد که یک مورد از آن در زمینه قانون یارانه‌ها بود که باید این تخلفات از سوی دیوان محاسبات کشور و قوه قضاییه پی گیری می‌شد. خواسته جامعه روحانیت مبارز است که پرونده‌های آقای احمدی نژاد مورد بررسی قرار گیرد و هرچه حکم شد،  قابل قبول است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما