دوشنبه 16 مرداد 1396 - 7:09

اولین واكنش جاوید به خبر انتخاب شهردار یاسوج

گروه سیاسی- جاوید به بحث و جدل های رسانه ای روزهای اخیر پیرامون انتخاب شهردار یاسوج واکنش نشان داد.

شهردار ياسوج در اولين واكنش خود به فضاي رسانه هاي استان در خصوص نحوه انتخاب شهردار اظهار داشت: انتخاب شهردار يكي ازمهمترين وظايف شوراهاي اسلامي است كه قطعا تصميمات شوراي اسلامي شهر دراين خصوص براي همه گان محترم خواهدبود.

محمد علی جاوید گفت: البته انتخاب شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد بايد با آگاهي و به دور از تعصبات و با رعايت امانت داري انجام شود.

وي تصریح کرد: جدي ترين چالش شوراي دور چهارم تركيب اقليت و اكثريت و نگاه هاي سیاه و سفيد مطلق بود كه البته براي شهردار نيز اين نوع نگاه ها آزار دهنده و دردسرساز نيز مي باشد كه بايد تحت هيچ شرايطي اين تجربه تلخ مجددا تكرار نشود.

شهردار ياسوج خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را در طول اين چهارسال براي رفع معضلات شهري و شهرداري به كار گرفتم اما هنوز تا رسيدن به يك شهر و شهرداري مطلوب و رسيدن به ساير شهرهاي مراكز استانها فاصله بسيار زيادي داريم كه حذف اين فاصله جز با همدلي ،صميميت و تلاش بي وقفه شبانه روزي همراه با دغدغه خدمت به شهروندان امكان پذير نخواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243480
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. وثوقیان گفت:

    انصافا حق با خود دکتر جاوید بود کارنامه قابل قبولی در ساختن شهر یاسوج داشت

  2. موسوی گفت:

    انصافا”بهترین شهرداری که یاسوج به خودش دیده اقای جاوید بوده که جای تقدیر وتشکر داره ولیاقت پستهای مهمتر از شهرداری را برای این استان دارا میباشد

  3. علی گفت:

    بهترین گزینه برای شهرداری ابقای خود جاوید میباشد چون کارنامه اش درخشان و واضح و روشن میباشد

  4. رضا گفت:

    درود بر دکتر جاوید.
    انصافا تو این 4 سال عالی کار کرد.
    حقوق کارگران شهرداری هم به موقع پرداخت میشه.

  5. احسان گفت:

    هرگاه گرگان سال۸۵ رو که اون زمان هم سنگ یاسوج بود یادم میاد خیلی غصه دار میشم چون در سال ۹۵ سبقت و فاصله زیادی از یاسوج گرفته
    امیدواریم سرعت گیرها کنار زده بشن بلکه شهر زیباتری داشته باشیم.

دیدگاه شما