شنبه 14 مرداد 1396 - 23:09

درگیری خونین انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن دو نفر طی درگیری در بخش چاروسای این شهرستان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، علی پوزش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این درگیری که در ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی رخ داده البته نتیجه انتخابات تایید شده و مشکلی نداشت، یک سرباز نیروی انتظامی و یک نفر دیگر زحمی شدند.

وی بیان کرد: در یک عروسی درگیری در روستای “موشمی” بین دو نفر ایجاد شده که بعد از عروسی این درگیری ادامه پیدا کرد و یکی از طرفین اقدام به راه بندان دیگری کردند و دیگیری شدید تر شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: هم اکنون با حضور نیروی انتظامی امنیت در این بخش برقرار است و این درگیری کشته نداشت.

پوزش با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دو مجروح به ما گزارش داده ادامه داد: اخیرا اعلام شده که نفر سوم هم به بیمارستان منتقل شده است و محروحان این درگیری به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: امنیت شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حضور نیروی انتظامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و پاسگاه  بلویری دهستان جاورده فعلا برقرار است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: شورای تامین شهرستان تشکیل شده و افراد بانی این درگیری بودند و دخالت در این درگیری داشتند، دستگیر شدند و  تحویل مراجع قضایی شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243377
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ملی گفت:

    او ه همچنان درگیری هست

دیدگاه شما