جمعه 13 مرداد 1396 - 18:36

بیانیه وزارت ورزش درباره بازی شجاعی و حاج‌صفی در مقابل تیم اسرائیلی

مرکز روابط عمومى و اطلاع‌رسانى وزارت ورزش و جوانان در پى اخبار منتشره در مورد حضور دو ورزشکار ایرانى شاغل در یکی از تیم‌های اروپایی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستى بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز،  در این بیانیه آماده است:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروى کامل از آرمان هاى امام راحل ( ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب ، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیستها سرلوحه خود قرار داده است.

بنا براعلام وزارت ورزش و جوانان ، قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین الملى یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جـهانی تبـدیـل شده است. در مورد اخیر هم وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

همچنین مازيار ناظمى رييس مركز روابط عمومى و اطلاع رسانى وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه مدير كل حراست اين وزارتخانه درخصوص برخورد با ورزشكارانى كه در تركيب يك تيم اروپايى مقابل نماينده رژيم صهيونيستى بازى كرده اند ، گفت : اقاى عباباف مطلب خود را به اين شكل بيان نكرده و قطعا تصميم گيرى در مورد اين دو بازيكن ملى پوش در حيطه اختيارات فدراسيون فوتبال بوده و آن هم منوط به بررسى تمام جوانب و شنيدن اظهارات اين ملى پوشان است.
سخنگوى وزارت ورزش و جوانان افزود : اين اقدام در هرصورت محكوم است ولى تصميم نهايى و مقتضى توسط فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان اتخاذ خواهد گرديد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243330
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما