پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 17:00

بازدید هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از کودکان معلول یاسوج/کمک 100 میلیونی به معلولان(تصویری)

رئیس و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی کشور و روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از مرکز نگهداری کودکان معلول یاسوج بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، در این بازدید سید علی موسوی‌امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که از این تعداد شش هزار معلول از خدمات بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند و حدود شش هزار معلول دیگر پشت نوبت برای دریافت خدمات این نهاد حمایتی هستند.

موسوی‌امجد با بیان اینکه علت اصلی این معلولیت‌ها ژنتیکی است، اظهار کرد: به همین خاطر مشاوره ژنتیکی را قبل از ازدواج اجباری کردیم.

وی گفت: حدود ۶ هزار زن بی‌سرپرست نیز تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از اتاق بازرگانی یاسوج، اظهار داشت: حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور را در یاسوج غنیمت می‌شماریم و از شما به جهت حضورتان در این مرکز نگهداری از کودکان معلوم بسیار تشکر  قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بدون شک مهمانان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانستند به جاهای دیگر استان سفر و از مکان‌های دیدنی و تفریحی بازدید بعمل آوردند اما با حضورشان در این مرکز، عمق انسانیت و نوع دوستی خودشان را نشان دادند که من به نوبه‌ی خودم از آنها تشکر می‌کنم.

موسوی‌امجد همچنین در این بازدید از جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی به صورت ویژه تشکر کرد و خطاب به مسئولان اتاق کشور گفت: او یکی از مدیران پرکار و با تدبیر استان و کشور است.

بر پایه این گزارش، در این بازدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی کشور ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به مراکز نگهداری از کودکان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ک.الف.هم استانی تهران گفت:

    خدمات و تلاش های اقای جبار کیانی قابل تحسین است.

دیدگاه شما