چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 11:11

جمع‌آوری ۳ سایت شبکه تلفن همراه در یاسوج

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری ۳ سایت شبکه تلفن همراه در شهر یاسوج به دلیل مخالفت‌های مردمی خبر داد.
به گزارش بویرنیوز، عبدالحسین افتخاری در گفت‌و‌گو با تسنیم  اظهار داشت: 3 سایت شبکه تلفن همراه در شهر یاسوج به دلیل مخالفت‌های مردمی از ترس فرکانس جمع آوری شده  و هم اکنون در این 3 نقطه از جمله منطقه سالم آباد با مشکل آنتن دهی روبه‌رو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه فرکانس‌های سایت‌های تلفن همراه هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد عنوان کرد: باند فراکنس صدا و سیما از موبایل بسیار بیشتر بوده ولی تاکنون هیچ مشکلی بوجود نیاورده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکل 3 سایت شبکه تلفن همراه جمع آوری شده در شهر یاسوج برطرف شده و در محل‌های جدید استقرار می‌یابند.

افتخاری با بیان اینکه هماکنون در زمینه آنتندهی تلفن همراه و اختلال در شبکه‌ها هیچ مشکلی نداریم و معتقدیم خدمات همراه اول در این استان قابل مقایسه با سایر شرکت‌ها نیست، افزود: مردم نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی هرگونه اختلال و مشکل در شبکه تلفن همراه را با شماره 9990 اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243224
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما