چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 9:44

یاسوج میزبان قوی ترین تیم اقتصادی کشور/ حمایت ویژه آیت الله ملک حسینی از سرمایه‌گذاری در استان

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: بدون ریالی از منابع دولتی و بخش خصوصی ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج را با این کیفیت احداث کردیم.

به گزارش بویرنیوز، جبانی کیانی‌پور صبح امروز در دیدار روسای اتاق بازرگانی ۳۱ استان کشور با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: باید به اطلاع شما حاضرین برسانیم بیت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) از دیر باز چه بعد و چه قبل از آن حامی سرمایه گذاری واقعی در این استان بوده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه به رشادت‌ها و ایثارگری‌های آیت الله ملک حسینی (ره) اشاره کرد و گفت: اگر نبود تلاش‌های آن فقید عالی قدر و بیت مکرم ملک‌حسینی چه مشکلاتی که شاید در این استان فراهم می‌شد در واقع حامی اصلی بخش سرمایه‌گذاری خصوصی و چیزی که الان داریم حاصل حمایت‌های این بیت بوده است.

کیانی‌پور در ادامه با بیان اینکه به جانشنین صالح مرحوم آیت‌الله ملک حسینی (ره) افتخار می‌کنیم، گفت: امروز هم از حامیان اصلی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی است که با رهنمودهای خودشان زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این استان فراهم کرده‌اند و ما هم به وجود ایشان افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از یک دهه است که از تأسیس اتاق بازرگانی یاسوج می‌گذرد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جوان‌ترین اتاق در بین سایر اتاق‌های کشور است که توانستیم در طول این ۱۰ سال با حمایت هیئت رئیسه اتاق کشور کارهای بزرگی را ما در استان انجام بدهیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: از اتاق کشور کمک‌های شایانی را دریافت کردیم و ساختمانی کنونی اتاق بازرگانی یاسوج را بدون ریالی از منابع استان چه بخش دولتی و خصوصی احداث کردیم.

کیانی‌پور به سفر روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در این دو روز برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهیم کرد که از جمله آن‌ها برگزاری شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت را با حضور این بزرگواران برگزار می‌کنیم و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را به آن‌ها معرفی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما میزبان قوی‌ترین اقتصاددانان کشور هستیم و امیدواریم که بتوانیم از حضورشان بهره کافی ببریم و نتیجه خوبی را در حوزه سرمایه گذاری درسطح استان بدست بیاوریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما