سه شنبه 10 مرداد 1396 - 11:48

جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه دزفول پیدا شد

بویرنیوز- جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود شده در حادثه چال کندی دزفول صبح روز سه شنبه در رودخانه دز پیدا شد.19 گردشگر که 29 تیرماه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شدند. از این گروه ، تعداد 13 نفر در همان روز حادثه نجات یافتند و یکی از چهار گردشگر مفقود شده نیز روز بعد از حادثه زنده نجات یافت.

با کشف جسد یکی دیگر از مفقود شدگان این حادثه در روز سه شنبه تاکنون اجساد چهار نفر از این گروه گردشگر در رودخانه دز پیدا شده است. جسد لیدر این تور نیز پنجشنبه گذشته کشف شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد کشف شده متعلق به ‘حسن غلام نژاد’ 55 ساله یکی دیگر از مفقود شدگان حادثه چال کندی است که صبح امروز یک قایقران محلی آنرا در اطراف پادگان قدس پیدا کرد. امیر عیسی زاده افزود:جسد این گردشگر به بیرون از رودخانه منتقل شده و در حال انتقال به سردخانه است.

فرهاد جاموسی نیز با تشریح تلاش شبانه روزی صورت گرفته برای یافتن اثری از مفقود شدگان حادثه چال کندی دزفول گفت: جستجو برای یافتن تنها مفقود شده این حادثه با گشت زنی نیروهای امداد و نجات و غواص از آتش نشانی ، جمعیت هلال احمر ، شهرداری و سایر دستگاه ها با مدیریت ستاد بحران فرمانداری دزفول همچنان در رودخانه دز ادامه دارد.

وی افزود:جستجو برای یافتن آخرین مفقود حادثه ‘محمدرضا پیرمحمدی’ که جوانی 16 ساله است ادامه دارد.

جاموسی گفت: به منظور تسریع در جستجوی مفقودان این حادثه دبی رودخانه دز از صبح روز سه شنبه برای چندمین بار کاهش یافته است.

غلامحسین حسن پور از نیروهای فعال در جستجوی مفقودان حادثه چال کندی نیز به ایرنا گفت: از صبح امروز 6 گروه امداد و نجات و غواص از هلال احمر ، آتش نشانی و شهرداری و نیز ستاد ساماندهی قایقرانی پارک دولت جستجو برای یافتن 2 مفقود این حادثه را آغاز کردند که دقایقی پیش جسد یکی از آنان که احتمال داده می شود در زیر یکی از صخره ها گرفتار شده بود پیدا شد.

منطقه گردشگری چال کندی در بالادست رودخانه دز در فاصله 15 کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است.

منطقه گردشگری چال کندی با وجود چشم انداز زیبا و بکر به دلیل عمق زیاد ، شدت جریان آب و وجود گرداب برای شنا بسیار خطرناک است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243101
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما