جمعه 6 مرداد 1396 - 1:41

کشف بیش از 74 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگيلويه و بوبراحمد از کشف بیش از 74 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در این خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این جاده ارتباطی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو 206 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

این مسؤول انتظامی در استان خاطرنشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو، مقدار 74 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک خودروی زانتیا که اسکورت این خودرو بوده نیز توقیف که همدست این قاچاقچی مواد مخدر بوده هم دستگیر شده گفت: هر دو متهم با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

سردار انصاری در پایان، از عزم جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما