جمعه 6 مرداد 1396 - 1:38

جوابیه سوال برانگیز دانشگاه آزاد به خبر بویرنیوز + توضیحات بویرنیوز

گروه سیاسی – چند روز پیش بویرنیوز در خبری از تغییرات در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دانشگاه آزاد در جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد که عینا منتشر می شود.

در پی انتشار اخباری کذب و شایعاتی که منحصراً بر اساس تأمین منافع افرادی خاص مبنی بر تغییر ریاست دانشگاه آزاد استان جناب آقای دکتر محمودی منتشر شده است، به اطلاع می‌رساند درج اینگونه اخبار صرفاً در جهت جوسازی و تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به محیط آرام علمی دانشگاه و برداشت‌های شخصی می‌باشد، لذا روابط عمومی این واحد دانشگاهی ضمن تکذیب این خبر این افراد را به رعایت امانت‌داری و توصیه به تولید و انتشار اخبار با اصالت خبری و با منابع مشخص و همچنین پرهیز از درج اخبار بی اساس که صرفاً در جهت جذب مخاطب می‌باشد، توصیه می‌نماید. بدیهی است در صورت تکرار چنین شایعاتی حق طرح شکایت در مقامات صالحه قضایی برای این واحد دانشگاهی محفوظ می‌باشد.

توضیحات بویرنیوز:

بنای پاسخ به جوابیه دانشگاه ازاد را نداشتیم اما در جهت تنویر افکار عمومی لازم دیدیم نکاتی را جهت روش شدن موضوع بیان کنیم.

1 – وقتی خبر از تغییر رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد مطرح می شود کسی که صلاحیت تکذیب خبر را دارد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است نه دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد، چرا که رئیس دانشگاه آزاد استان خودش نمی تواند خودش را جابجا کند و سکوت مسئولان سازمان مرکزی خود جای تامل دارد.

2 – در این جوابیه دانشگاه آزاد به بویرنیوز اتهاماتی همچون منافع افراد خاص زده که ما خواهش می کنیم این منافع را در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهند و جهت اطلاع دوستان دانشگاه آزاد باید گفت اطلاع رسانی تغییر روسای داشگاه یاسوج و علوم پزشکی استان قبل از امضای حکم توسط بویرنیوز خود حاکی از داشتن منابع قوی اطلاع رسانی در سازمان های مختلف است.

3 – تغییر مدیریتی امری طبیعی است و همان طور که حیات انسان تا یک لحظه بعد نامعلوم است، به دوام پست مدیریتی هم اعتباری نیست و اینگونه پاسخ دادن در شان یک مجموعه دانشگاهی نیست.

4 – بویرنیوز را متهم به درج اخبار کذب با هدف جذب مخاطب کرده اند و نیاز به گفتن نیست که جایگاه این رسانه بین مردم و نفوذ و اثرگذاری آن چگونه است و با خبر تغییر رئیس دانشگاه آزاد مخاطب بویرنیوز زیاد نخواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارشد گفت:

    احسنت بویرنیوز

  2. ناشناس گفت:

    هر دو گروهتون مثل بچه ابتداییا رفتار کردین و حرفاتون خیلی عقده ایی عقده ای بود واقعا ک

  3. لر گفت:

    دانشگاه آزاد تسلیت
    (بدیل ریاست اقای رهبر)

  4. امیر گفت:

    جالبه ها انگار تو دست رییس دانشگاه آزاد یاسوج هست که مثلا تکذیب کرده برادر عزیز تغییرات جدی هست و کم کم در سراسر کشور اتفاق میفته جنابعالی هم دل نبند

  5. بی طرف گفت:

    محمودی بای بای

  6. شنبلیله گفت:

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

دیدگاه شما