چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 15:01

روایت سردار غیب پرور از جلسه فرماندهان سپاه با رئیس جمهور: این نشست، یک جلسه اعتراضی نبود

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره دیدار اخیر فرماندهان سپاه با دکتر روحانی گفت:جلسه با رییس جمهوری در یک جو صمیمی و برادرانه برگزار شد،این همگرایی ها و انسجام ها خیلی مهم است و تا آنجایی که من رصد کردم این ملاقات با اقبال عمومی همه مردم و همه جناح ها مواجه شده است.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری ها، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه درحاشیه جلسه تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین در سالن 13 آبان ( لانه جاسوسی ) در پاسخ به سوالی بابیان اینکه این نشست یک جلسه اعتراضی نبود، اظهار کرد: مجموعه سپاه، جناب آقای دکتر روحانی را رییس جمهوری قانونی کشور می داند و غیر از این هم نمی تواند باشد.

سردار غیب پرور افزود: ما حتما باید به دولت کمک کنیم، کما اینکه رییس جمهوری محترم نیز سپاه و بسیج را بعنوان یکی از مولفه های قدرت ملی باور داشته باشند که الحمد الله این باور بود.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در انتهای جلسه به من گفتند که از سال 58 بسیجی هستم و هنوز هم کارت بسیجی خود را دارم.

رییس سازمان بسیج گفت: حتما هم همین است ما هم غیر این چیزی نمی خواهیم اصلا قرار نیست در نظام اسلامی که در راس آن ولی فقیه است خدای نکرده ما یک حرفهایی را بزنیم که برخلاف مصالح کشور باشد.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج افزود: رییس جمهوری محترم نیز علاقه مندی خود را به سپاه اعلام کردند و در مقابل سپاه هم این آمادگی را اعلام کرد و بنده هم در جلسه گفتم حداقل در 15 مصاحبه و سخنرانی من اعلام آمادگی برای کمک بسیج به دولت منتخب مردم کردم.

غیب پرور در پاسخ به سوال دیگری درباره نگاه جدید در بسیج گفت : نیازمند دمیدن یک روح جدید به بسیج هستیم و برنامه های جدید و استفاده از عزیزانی که ایده و برنامه جدید دارند را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف از جمله در اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت آحاد بسیجیان در حال تلاش است، اظهار کرد : در گذشته زحمت زیادی کشیده شد و این بدان معنا نیست که در ادامه کار نباید برنامه جدیدی داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه دوستان جدیدی که امروز آمدند برادرانی بودند که اینها با برنامه آمدند و چند ماهی مطالعه روی این تغییرات شده است، افزود: امید است با این تغییرات بتوانیم در عرصه دفاع از انقلاب یک نقش پررنگ تری داشته باشیم و با اجرای کارها و برنامه های جدید موفقیت بیشتری حاصل شود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه حجم فعالیت زیاد شاید مهم نباشد اما اثر بخشی آن در متن جامعه و پیشبرد انقلاب اسلامی مهم است، گفت: تمام تلاش و نگاه ما بر اثر بخش بودن برنامه متمرکز می شود که با آمدن دوستان جدید خیلی به تحقق این برنامه ها امیدواریم.

رییس سازمان بسیج درباره نقش قرارگاه جوادالائمه (ع) تصریح کرد: این قرارگاه مربوط به موضوعات اجتماعی است بویژه موضوعات حاشیه نشینی که در این باره توافقاتی با وزارت کشور انجام گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج گفت: اینکه در خصوص ساماندهی برخی از محلات کمک کنیم، برخی از این محلات معضلات اجتماعی خاصی دارند و برخی از آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر، مردم را به شدت آزرده می کند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه کار بسیج هم کار فرهنگی و هم کار اقتصادی است، افزود: در موضوع مواد مخدر بطور مشخص در دو شهر فلاور جان و ملایر ورود پیدا کردیم که اگر در این دو شهر موفق شویم یک الگویی خواهد شد برای بقیه شهرهای کشور.

رییس سازمان بسیج با اشاره به اینکه در موضوع اردوهای جهادی این قرارگاه مسئولیت دارد تصریح کرد: امسال حدود 10 هزار اردوی جهادی تعریف کردیم که در سال گذشته این تعداد 6 هزار اردو در سطح کشور بود ، باید برای این 10هزار اردوی جهادی برنامه ریزی شده و هدایت شوند و دیگر اینکه قضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر هم در جایگاه برنامه ریزی های کلان این قرارگاه است.

سردار غیب پرور افزود: در اهداف قرارگاه حضرت جواد الائمه (ع) موضوعاتی همچون جلب مشارکت دستگاههای دولتی هست که اگر تعامل با دستگاهها نداشته باشیم کار پیش نخواهد رفت و دیگر اینکه گروههای مرجع مردمی داریم که در کار خود موفق هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242586
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما