چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 14:58

تجمع کارگران مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج جلوی استانداری + عکس

کارگران و کارفرمایان مجتمع‌ گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با حضور در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

به گزارش بویرنیوز، قبل از ظهر امروز تعدادی از کارگران و کارفرمایان مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با حضور در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نسبت به وضعیت خود اعتراض و تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شدند.

این کارگران در گفت‌وگو با کبنا اظهار کردند که تکلیف ۱۴۰ کارگر این متجمع گلخانه‌ای در فرودگاه یاسوج چه می‌شود همه ماها به نوعی سرپرست خانوار هستیم.

یکی از این کارگران گفت: من سرپرست خانوار هستم با تعطیلی گلخانه‌ها از کار بیکار می‌شوم.

نوریان یکی از کارفرمایان مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با بیان ۱۰ میلیارد تسهیلات برای این راه‌اندازی این گلخانه‌ها از بانک‌ها دریافت کرده‌ایم، اظهار داشت: علاوه بر این، همچنین ۱۰ میلیارد تومان سازمان جهاد کشاورزی در این مکان زیرساخت ایجاد کرده است و تکلیف این همه پول بیت المال چه می‌شود.

وی افزود: با تعطیلی این گلخانه‌ها ۱۴۰ نفر بیکار می‌شود.

یکی دیگر از کارگران به کبنا گفت: هیچ مسئولی پاسخ ما را نمی‌دهد.

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یکی از حوزه‌های اثرگذار در استان بخش کشاورزی است،کمک به رشد تولید را در سایه تعامل همه دستگاه‌ها می‌داند و می‌گوید: اگر قرار است به فکر تولید باشیم و دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری نداشته باشند کار عقیم می‌ماند.

جعفر گوهرگانی می‌افزاید: از سال‌ها پیش در فرودگاه یاسوج طرح گلخانه‌ای راه‌اندازی کردیم که ۱۰ میلیارد تومان هزینه آن شده و هنگام راه‌اندازی مشکل امنیتی نداشت اما امروز مسئولان فرودگاه یاسوج از امنیتی بودن آن صحبت می‌کنند که کاملا منافی و مغایر با روند تولید است.

وی با انتقاد از مسئولان فرودگاه یاسوج و با بیان این سؤال که در راه تولید در سال اقتصاد مقاومتی چرا باید مقاومت صورت گیرد می‌افزاید: ۷۰ نفر در حال نان خوردن در این مجتمع گلخانه‌ای هستند که اکنون فرودگاه کمر همت برای جمع کردن آن بسته در حالی که هیچ مشکل امنیتی به جز کار و تولید در این مکان رخ نمی‌دهد.

به گزارش کبنا، کارگران و کارفرمایان تجمع کننده خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند و بیان کردند در صورتی که زمینی را برای راه‌اندازی گلخانه‌های ما در مکان دیگری در نظر بگیرند، حاضر به جابجایی هستیم البته در صورتی که مطالبات بانک‌ها نیز پرداخت شوند.

منبع: کبنا

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242583
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما