چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 11:36

تبلیغ رئیس کمیته امداد کشور در کهگیلویه و بویراحمد برای رئیسی

رئیس کمیته امداد گفت: با درایت حجت‌الاسلام رئیسی غذای سه روز زائران مددجو در مشهد تامین می‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی امام جمعه یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد در این استان  کارهای خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه آمار محرومیت‌های استان را قبول نداریم افزود: از کمیته امداد این استان هم می‌خواهم که به دنبال موفقیت‌های گذشته باز هم سطح کار خود را ارتقا دهند.

این مسؤول گفت: این استان در شاخص‌ها خوب بود چرا که مسؤولان و ائمه جمعه کمک می‌کنند و بدون کمک آنها  دستاورد آن چنانی نخواهیم داشت.
فتاح با بیان این که امسال هیچ دستگاهی به اندازه کمیته امداد به آن کمک نشد گفت: کارمندان دولت به حقوقشان ۱۰ درصد اضافه شد اما مستمری بگیران کمیته امداد از ۱۰۰ هزار تومن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد با قدردانی از کمک‌های دولت به کمیته امداد افزود: اینها علامت‌های خوبی است که عزم و اراده نظام کمک هر چه بیشتر به محرومان است و باعث فخر همه در نظام است.

وی در خصوص جهیزیه و تامین آن گفت: الان با افتخار می‌گویم که جهیزیه در نوبت نداریم در حالی که سه سال قبل ۱۰۰ هزار نفر در صف بودند.

ریئس کمیته امداد افزود: علی‌رغم محرومیت مددجویان بیشترین رشد ازدواج در کشور مربوط به تحت پوششی‌های کمیته امداد است و کمترین نرخ طلاق را در همین مجموعه داریم.

فتاح در ادامه با بیان این که جامعه ما شریف هستند، خاطرنشان کرد: در همه مناسبت‌ها و میدان‌ها این‌ها حضور دارند که باید از آنها بیشتر حمایت کرد.

وی با ابراز خوشحالی از این که مددجویان کمیته امداد در پرداخت تسهیلات بد حساب نیستند تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد در میان همه اقشار خوش حساب ترین مشتریان بانکی در پرداخت تسهیلات هستند.

این مسوول با بیان این که بدون نظر علما اقدامی نمی‌کنیم افزود: در بحث صدقات و زکات و همچنین پرداخت تسهیلات به نظر علما و مراجع اقدام می‌کنیم.

فتاح خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب این است که در فرستادن مددجویان به عتبات و همچنین مشهد مقدس به هر تعداد که استان‌ها بخواهند اعزام می‌کنیم که با اقدام خوب و درایت حجت‌الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی به مدت سه روز غذای مددجویان در سفر به مشهد مقدس داده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242576
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بازهم تبلیغات زودهنگام رییسی شروع وابی……..

  2. فرشاد گفت:

    سلام اقای فتاح . من یک سوال از شما دارم :تا حالا حقوق کارمندان کمیته امداد رو با ادارات دیگر مقایسه کردید؟ چرا به پرسنل نمیرسید.

  3. علی گفت:

    از پول بیت المال خرج می کند.نه از جیب خودش.

دیدگاه شما