چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 11:33

۲ رویداد فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو رویداد فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  رضا دهبانی‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت برگزاری جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله در کشور ما برای پاسداشت این ایام دستگاها ماموریت‌هایی دارند.

وی گفت: ما نیز از طریق بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)در همه استان‌های کشور ماموریت‌هایی داریم که به دلیل ظرفیت‌هایی که در نمایش و تئاتر داریم امسال ششمین جشنواره رضوی را در استان برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این برنامه از ۶ تا ۱۰ مردادماه در این استان اجرا می‌شود اظهار کرد:  فراخوان این جشنواره داده شد و اقدامات دیگر آن انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در مردادماه برنامه روز خبرنگار را نیز داریم اظهار کرد: تبادل نظری با خبرنگاران برای برگزاری این روز خواهیم داشت.
وی با بیان این که باید با خرد جمعی این روز را در استان برگزار کنیم تصریح کرد: در استان خبرنگاران ما ارتباط خوبی با افکار عمومی و مسوولان دارند و کمک به رشد استان می‌کنند.
دهبانی با بیان این که هر کاری سختی خود را دارد تصریح کرد: عرصه رسانه مشکلات مضاعفی دارد و گاهی برخوردهایی را شاهد هستیم که به دنبال احقاق حقوق خبرنگاران هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242574
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما