چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 11:27

پرداخت تسهیلات ازدواج به همه متقاضیان در نوبت کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی متقاضیان در صف انتظار تسهیلات ازدواج از بانک مسکن این استان برای اخذ تسهیلات به شعب ۱۱ گانه تابعه معرفی شدند.

به گزارش بویرنیوز، مهدی آل‌وردی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به تصمیم دولت و حسب دستور مدیران ارشد بانک مسکن مبنی بر مشارکت فعالانه در طرح ضربتی تسهیلات ازدواج، روز گذشته، تمامی متقاضیان تسهیلات ازدواج از بانک مسکن استان تعیین شعبه شدند.

آل‌وردی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان در صف انتظار بانک مسکن در صورت مراجعه به شعبه و تکمیل مدارک، در سریع‌ترین زمان ممکن، تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهلت پرداخت تسهیلات محدود است و احتمال جایگزینی متقاضیان جدید وجود دارد، از کسانی که تاکنون در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند خواست تا هرچه سریع‌تر جهت تکمیل مدارک خود به شعبه معرفی شده مراجعه کنند.
این مقام مسوول در استان کهگیلویه و  بویراحمد به برنامه‌ریزی بانک برای خانه‌دار شدن زوجین جوان اشاره کرد و اظهار داشت: با افتتاح حساب صندوق مسکن یکم و سپرده‌گذاری در این حساب، امکان استفاده از تسهیلات ارزان قیمت خرید یا ساخت مسکن وجود دارد.
آل‌وردی سقف انفرادی این تسهیلات را در یاسوج ۶۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد که با امکان جدید بانک مسکن، زوج‌های جوان در صورت سپرده‌گذاری می‌توانند از سقف تسهیلاتی ۱۲۰ میلیون تومانی در یاسوج و ۸۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان بهره مند شوند.

مدیر بانک مسکن استان همچنین نرخ تسهیلات را ۹.۵ درصد (۸ درصد در بافت فرسوده) و مدت بازپرداخت آن را ۱۲ سال اعلام کرد.
با این حساب اگر زوج‌های جوان تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج خود را در این حساب سپرده‌گذاری کنند، پس از سه سال می‌توانند این تسهیلات ارزان مسکن را دریافت کنند.
به صورت کلی تسهیلات صندوق مسکن یکم دو برابر میانگین سالانه حساب تا سقف‌های اعلام شده، پرداخت می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242565
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما