سه شنبه 3 مرداد 1396 - 11:18

عمل چشم 2 چهره سیاسی توسط وزیر بهداشت (+عکس)

وزیر بهداشت با اشاره به معاینه چشم محمدرضا عارف و غلامعلی حدادعادل به نکته جالبی درباره جریانات سیاسی چپ و راست اشاره کرد.
به گزارش بویرنیوز، دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان “کاش چپ و راست نمی‌شدیم” در کانال تلگرامی خود آورده است:«‌ چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید: شما اصلاح طلب هستید یا اصول‌گرا و یا طرفدار اعتدال؟ در پاسخ گفتم: هیچ کدام؛ من علاقه‌مندم همان جوان اوایل انقلاب باشم؛ زمانی که این جناح بندی‌ها و چپ و راست‌ها نبود و همه همدل و همزبان برای کشور عزیزمان ایران و تحقق آرزوهای شهیدان صادقانه کار می‌کردیم.
عمل چشم 2 چهره سیاسی توسط وزیر بهداشت (+عکس)

این آرزوی قلبی من بوده و هست که همه ما ایرانیان با هم و در کنار هم باشیم؛ در وزارت بهداشت نیز سعی کردم همین‌گونه عمل کنم. ای کاش هیچ‌گاه درگیر مرزبندی‌های جناحی که گاهی موجب بی‌اخلاقی هم می‌شود، نمی‌شدیم و ای کاش دوباره به روزها و سال‌های اول انقلاب بازگردیم؛ روزهایی که همه چیز رنگ اخلاص و جلوه‌ای خدایی داشت.
طی روزهای اخیر رخداد جالب توجهی برایم پیش آمد و آن اینکه چشم‌های دو دوست قدیمی و از نام‌آوران عرصه سیاست، دکتر عارف و دکتر حداد عادل را همزمان معاینه کردم؛ مشخص شد چشم راست دکتر عارف و چشم چپ دکتر حداد تار می‌بیند و هر دو به جراحی نیاز دارند. به طنز به آن دو بزرگوار گفتم، مشکل جدی کشور در معاینه چشم پزشکی شما بروز و ظهور کرده است! و توضیح دادم که جریانات سیاسی، به‌واقع خود و کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده‌اند.
تجربه سی و هشت سال گذشته نشان داده برای پیشرفت، نیاز به همه امکانات و سرمایه‌های کشور داریم؛ چپ و راست و میانه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود و در شرایط امروز جهان و منطقه، این نیاز بیش از همیشه محسوس است.
امیدوارم با روشن شدن چشم راست جناب عارف و چشم چپ جناب حدادعادل، چپی‌ها و راستی‌ها بیش‌تر به افق‌های دور توجه نمایند؛ دوستان و دشمنان کشور را دقیق‌تر رصد کنند؛ زیبایی‌ها را بیشتر ببینند و به‌جای فرصت‌های کوتاه مدت جناحی به منافع بلند مدت ملی و آرمان‌های بلندی بیندیشند که برای تحقق آنها خون‌های عزیزی ریخته و جان‌های شیرینی تقدیم شده است.
در پایان از دکتر عارف و دکتر حدادعادل سپاسگزارم که اجازه دادند برای این مطلب از عکس‌هایشان استفاده کنم.»
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242535
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما