سه شنبه 3 مرداد 1396 - 11:13

واکنش لاریجانی به معامله بر سر وزرا

علی لاریجانی شایعه معامله بر سر ماندن برخی وزرا در دولت بعد را رد کرد.

به گزارش بویرنیوز، رییس مجلس شورای اسلامی که در جمع اعضای هیأت امنای دانشگاه های علوم پرشکی سخنرانی می کرد با اشاره به طرح موضوع انجام معاملاتی میان او و دولت برای ماندن برخی از وزیران گفت: سطح تعامل دو قوه این قدر نازل نیست که کارهایی از این دست صورت پذیرد و برای ماندن وزیر یا وزیرانی معامله کنیم.

لاریجانی اضافه کرد: اتفاقا عکس این موضوع صادق است. البته برخی از وزیران مانند دکتر قاضی زاده هاشمی گفته بودند که دیگر نمی خواهند یا نمی توانند ادامه دهند و خودشان می خواستند بروند و اگر گفتیم بمانند برای ادامه خدمات بود نه این که رییس جمهور کسی را نخواهد و ما معامله کنیم.

علی لاریجانی در حالی به وزیر بهداشت اشاره کرده که در شایعات یا شنیده های برخی رسانه ها و حتی از زبان بعضی نمایندگان مجلس صحبت درباره عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور است که در دولت قبل گفته شد بر سر او معامله ای صورت پذیرفت تا سه وزیر دیگر رأی بیاورند.

دو روز قبل هم جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت خطاب به رییس جمهور گفت اگر به خاطر معرفی رحمانی فضلی تحت فشار هستید او را معرفی کنید اما نگران نباشید چون ما بنا نداریم به او رأی اعتماد دهیم! هم به خاطر 5 میلیون نفری که 29 اردیبهشت امکان رأی دادن پیدا نکردند و هم به خاطر معرفی نکردن نماینده منتخب اصفهان (مینو خالقی).

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242532
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما