سه شنبه 3 مرداد 1396 - 1:20

توصیه های مهم و خواندنی رئیسی

حجت‌الاسلام رییسی تاکید کرد: اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتار‌ها از سر ناآگاهی و غفلت است.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام رییسی تولیت آستان قدس در جمع خدام حرم مطهر رضوی گفت: در این آستان نورانی به گونه‌ای که مورد رضا و پسند حضرت ثامن الحجج است، باید پذیرای زائران بود. مهمان نوازی از زائران امام الرئوف باید به نحوی باشد که پس از ترک حرم، زائر احساس کند گرامی داشته شده است.

او افزود: هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد و اگر قرار است پروژه‌ای عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود.

رییسی ادامه داد: این مجموعه نورانی متعلق به تمام مسلمانان است و باید پاک بماند، اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتار‌ها از سر ناآگاهی و غفلت است.

او گفت: در حوزه امنیت باید ضمن رعایت اصول امنیتی بگونه‌ای عمل کرد که تسهیل امر زیارت دچار خدشه نشود.

رییسی تاکید کرد: هویت خادمی مهم‌ترین و اصلیترین شأن برای خدام رضوی است، این هویت تنها منحصر به حرم مطهر نمی‌شود، بلکه در تمام شئون زندگی خادمان باید جاری و ساری باشد و نمی‌توان عرصه خدمت را از عرصه زندگی شخصی و اجتماعی خدام تفکیک دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242515
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما