دوشنبه 2 مرداد 1396 - 23:44

طلسم یک پروژه آبرسانی روستایی پس از سالها شکسته شد/ واکنش تاجگردون به توزیع بودجه!(+عکس)

پروژه آبرسانی گوهرگان باشت با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

به گزارش بویرنیوز، آئین کلنگ زنی چاه گهرگان باشت با حضور غلامرضا تاجگردون؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای این آئین فیض الله پاسره تصریح کرد: چاه گوهرگان از دیرباز یکی از خواسته های به حق و ضروری مردم منطقه بود که پس از چندین سال با تزریق منابع بنیاد برکت و با تلاش نمایندگان و همراهی سازمان هایی از جمله آب منطقه ای عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بیان کرد: این پروژه 7 روستا با جمعیتی بالغ بر 1000 نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

پاسره گفت: در این فاز که با اعتباری قریب به 3 میلیارد و هفتصد میلیون ریال در حال اجرا است، حفر یک حلقه چاه آهکی در دستور کار است.

وی افزود: برای فاز دوم، خط انتقال، شبکه توزیع، احداث 2 باب مخزن، و خط انتقال برق پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار در ادامه فاز 1 به مرحله اجرا می رود.

در ادامه امام جمعه شهرستان باشت ضمن تقدیر از آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد چاه یکی از خواسته های این منطقه بود و البته کار آسانی هم نبود و همه میدانند مجوز چاه گرفتن چه کار سختی است.

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: از دکتر پاسره؛ مدیرعامل آبفای روستایی استان و همکارانشان و همه افرادی که در به نتیجه رسیدن این پروژه تلاش کردند تشکر میکنم.

وی افزود: هرجا خدمت ببینیم با صراحت بیان میکنیم همانطور که اگر جایی نقصی باشد بدون هیچ تعارفی اعلام میکنیم.

در ادامه غلامرضا تاجگردون با اشاره به کلنگ زنی چاه گوهرگان، اظهار داشت: این طلسم سال ها بر زمین مانده با حمایت همه دوستان حل شد ، اعتبار آن توسط بنیاد برکت تامین شد و عملیاتی شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: زمانی بنیاد برکت قصد سرمایه گذاری 30 میلیارد برای مناطقی از استان را داشت من گفتم خواسته ای دارم این اعتبار برای هر سه منطقه استان باشد و قرار شد برای باشت، چین و لوداب و چاروسا برای هرکدام 30 میلیارد گذاشته شود که در نهایت 200 میلیارد سرمایه گذاری برای استان از طریق این بنیاد گذاشته شد.

تاجگردون گفت: بین ما نمایندگان هیچ کدورتی نیست، کارها بر روی روال خودش طی می شود، هیچ اتفاقی نیفتاده و نخواهد افتاد و هیچ تبعیضی هم نیست، همه نمایندگان برای مردم تلاش می کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت خاطر نشان کرد: تازه یاد گرفتیم چطور باید به مردم خدمت کنیم و مردم تازه یاد گرفتند چطور از دولت و مسئولان مطالبه کنند و باید بگویم با قدرت هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242491
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویری گفت:

    چ عجب اینبار حرفاش بوی تفرقه نداشت

  2. نگار گفت:

    خدا دونه کر خوب قیمت نیاره

دیدگاه شما