شنبه 31 تیر 1396 - 7:46

کشف یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

 به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری در نشست پیش از ظهر امروز شورای مواد مخدر، اظهار کرد: نیروهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکنون عملیات خودرویی و بالگردی متعددی را در راستای مبارزه با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در استان اجرا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس در این زمینه، تصریح کرد: طی دو ماه اخیر 115 عملیات مبارزه با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در استان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این عملیات تاکنون 62 نفر فروشنده و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان شناسایی شده که 32 نفر از آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند ضمن اینکه تلاش برای دستگیری مابقی این افراد در دستور کار پلیس است.

این مسوول با بیان اینکه نیروی انتظامی پیشرو و پیشقراول در مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: هر چند دیگر دستگاه‌ها همراه پلیس هستند اما نیروی انتظامی از کم‌کاری برخی دستگاه‌های استان رنج می‌برد و تعارف تا کی؟

انصاری با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر تعارف نداشته و همه باید در این حوزه همکاری داشته باشند، تصریح کرد: با تلاش‌های نیروهای پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان شناسایی و کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: این میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وی برقراری امنیت و آرامش عمومی و اجتماعی را از رسالت‌های مهم پلیس عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی تاکنون تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما