جمعه 30 تیر 1396 - 11:19

درگیری سپاه با تروریست‌ها در شمال غرب کشور/ هلاکت و دستگیری تروریست‌ها

قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از هلاکت و زخمی شدن ۷ تروریست در درگیری دیشب رزمندگان اسلام با تروریست ها در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش بویرنیوز ، قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ شب گذشته (پنجشنبه)‌ تعدادی از تروریست های وابسته به استکبار جهانی از سرویس های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

این اطلاعیه می افزاید: ‌در این درگیری سه تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند،  چهار تن زخمی و یک تن از تروریست ها نیز دستگیر شدند و مابقی آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

بنابر این اطلاعیه در این درگیری یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر ۳ حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نایل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است:‌ فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض اندام به پیاده نظام های قدرت های استکباری و مرتجعین منطقه ای را نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242306
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما