سه شنبه 27 تیر 1396 - 17:59

صدای استاندار هم درآمد؛ پروژه ای که حیثیت کهگیلویه و بویراحمد را برد!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طولانی شدن روند احداث پل سوم بشار موجب لطمه زدن به حیثیت استان می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، نشست بررسی وضعیت چهار پروژه پل سوم و چهارم بشار، پروژه محور آب حیات و محور یاسوج-سی‌سخت عصر امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید موسی خادمی در این نشست با اشاره به پل چهارم بشار گفت: افکار عمومی این موضوع را مطرح می‌کنند که چرا وقتی پل سوم بشار به اتمام نرسیده، روند احداث پل چهارم آغاز شده که این مطالبه درست و به حقی است و انتظار می‌رود روند احداث این طرح عمرانی شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پل سوم بشار هم اشاره کرد و با بیان اینکه این پروژه حیثیت استان را برد، افزود: پروژه پل سوم بشار زمان زیادی را به خود اختصاص داد و هنوز به سرانجام نرسیده که راه و شهرسازی چندین پیمانکار برای این پروژه انتخاب کند.

وی به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبارات این طرح یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود و 400 میلیون تومان از سایر محل‌ها به این پروژه اختصاص یافت که انتظار می‌رود این پروژه زودتر به نتیجه برسد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روند احداث پل سوم بشار طولانی شده و این موضوع به حیثیت کهگیلویه و بویراحمد لطمه وارد می‌کند.

خادمی در ادامه سخنان خود بر چهار باند شدن محور یاسوج-سی‌سخت تأکید کرد و گفت: این محور مسیر یک مکان گردشگری است و باید چهار باند شود که محیط زیست و منابع طبیعی برای احداث این محور به راه و شهرسازی کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تأکید ما بر روند احداث پروژه‌های عمرانی بدون آسیب به منابع طبیعی و محیط زیست است اما ممکن است در این پروژه‌ها به منابع طبیعی و محیط زیست آسیب وارد شود که نیاز است دستگاه‌ها در روند احداث پروژه‌هایی که برای مردم است همکاری کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از اختصاص اعتبار 12 میلیارد تومانی به محور آب حیات خبر داد و افزود: این محور یکی از طرح‌های مهم در استان است که با عملیاتی شدن این پروژه به یک راه اصلی استاندار تبدیل می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های در این زمینه نهایت همکاری را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارام گفت:

    مگه ما طولانیش کردیم ببین کار کیه به اون بگو

  2. حقگو گفت:

    حیثیت کجا بود که بره مگه کسی تا به حال فکر حیثیت و خدا و وجدان بوده

  3. ناشناس گفت:

    اینو به خودت بگو جناب استاندار ، مدیران خودته

  4. شهروند یاسوجی گفت:

    مدیریت باشه تموم میشه

  5. علوانی گفت:

    اینو میگن فرار رو به جلو

دیدگاه شما