سه شنبه 27 تیر 1396 - 11:04

خبر بد برای اقتصاد کشور؛ چه کسی سکاندار تیم اقتصادی دولت می شود

به گزارش بویرنیوز، کانال های اصلاح طلب نوشتند:

▪️شنیده های موثق حکایت از آن دارد که محمد نهاوندیان اصولگرای فارغ التحصیل مدرسه علوی، فعال کمپین انتخاباتی ولایتی در سال 92 و رئیس شورای ضعیف و مورد انتقاد گسترده اطلاع رسانی دولت به تصاحب پست وزارت اقتصاد بسیار نزدیک شده است!

▪️تنها فردی از حلقه اطرافیان رئیس جمهور که هیچ گاه مورد تخریب مخالفان دولت قرار نگرفت و در رسانه های اصولگرا همواره مورد تقدیر و تمجید واقع شد! محمد نهاوندیان که در دوران تبلیغات انتخاباتی اخیر به نحو عجیبی سکوت کرده بود و به حمایت از دولت “گیوه بر نکشیده بود” اینک در آستانه تصاحب یکی از حساس ترین کرسی های کابینه روحانی قرار دارد.

▪️انتصاب عجیب نهاوندیان به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در سال 92 با انتقاد وسیع بسیاری از دلسوزان و همراهان حسن روحانی روبرو شد و در 4 سال گذشته عملکرد وی مورد اعتراض اصلاح طلبان و بسیاری از هواداران حسن روحانی قرار گرفت که معتقد بودند وجود نهاوندیان و انتصاب افراد غیر همسو با دولت اعتدال در مجموعه تحت مدیریت او اصلی ترین عامل ضعف شدید بازوی رسانه ای دولت و ناتوانی در پاسخ گویی به تخریب ها و هجمه های مخالفان محسوب میشود.

▪️عملکرد ضعیف و غیر قابل توجیه نهاوندیان حتی مورد اعتراض و انتقاد آیت الله هاشمی هم واقع شد. آن مرحوم ضعف تیم اطلاع رسانی روحانی را ناشی از عملکرد دفتر رئیس جمهور دانسته و گفته بود:

▪️”همیشه آنچه به آقای روحانی گفتیم و الان هم می‌گوییم. مساله تیم رسانه‌ای ایشان است. آقای روحانی تیم رسانه‌ای ضعیفی دارد که کارهایش نمود لازم را پیدا نمی‌کند. خیلی از دوستان با رئیس جمهور در مورد رفع این نقیصه صحبت کرده‌اند. مثل اینکه دفترشان برای این کار کشش ندارد. خود آقای روحانی قبول کرده و گفته است: تیمی بیاورید که کار کنند. ولی وقتی به دفتر محول شد، ماند.”

حال شنیده ها حکایت از این دارد که در دوره دوم دولت روحانی محمد نهاوندیان قصد دارد محوریت تیم اقتصادی کابینه را در اختیار بگیرد. در این راستا او به تصاحب پست وزارت اقتصاد بسیار نزدیک شده است. جای این سوال باقیست که چه آینده ای برای پاشنه آشیل دولت روحانی یعنی اقتصاد، با تسلط اصولگرایان بر نبض اقتصادی دولت قابل ترسیم است؟

درهمین حال الیاس حضرتی نماینده تهران نیز در توئیتی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

الیاس حضرتی در توئیتی نوشت:
اخبار خوب و خوشايندى از بستن ليست كابينه بگوش نمى‌رسد مخصوصا در تیم اقتصادی.
اميدوارم اين اخبار درست نباشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242155
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما