سه شنبه 27 تیر 1396 - 9:20

آغاز کمپین “نه” به ریختن زباله در معابر عمومی شهر یاسوج

معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ازآغاز به کار کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی این شهرگردشگری خبرداد.

به گزارش بویرنیوز؛ مهندس پژمان نیک اقبالی روز شنبه درجمع شماری از اعضای کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی شهریاسوج در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود : فرهنگ سازی در کاهش تولید زباله ، ساماندهی زباله های صنوف ، مشارکت شهروندان در جلوگیری از ریختن زباله و نخاله در معابرعمومی از جمله اهداف راه اندازی این کمپین است .

وی اظهارداشت: درراه اندازی این کمپین استانداری ، شهرداری یاسوج ،دفتر نماینده ولی فقیه ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، حوزه شهری و روستایی استانداری ، ائمه جمعه و سمن ها راه اندازی مشارکت دارند.

معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت : در اجرای این طرح در گام نخست ورودی های شهریاسوج زیرپوشش قرار می گیرد .

وی افزود : در گام بعدی درهسته مرکزی شهریاسوج با مشارکت صنوف مختلف وحاشیه رودخانه بشار با همکاری دستگاه های مربوطه به اجرا در می آید .

نیک اقبالی افزود : در پاکسازی ورودی های شهریاسوج دهیاری ها نیز مشارکت داشته ودر این زمینه هماهنگی های لازم با اداره کل حمل ونقل پایانه ها شده است .

معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت : در اجرای کمپین نه به ریختن زباله در معابر عمومی شهریاسوج به صورت عملی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم آغازین حضور خواهند داشت .

وی افزود : رهاسازی زباله درمعابرشهری یاسوج مورد قبول هیچ دستگاهی نیست و دراین زمینه باید فرهنگ سازی کرد .

نیک اقبالی تصریح کرد : درهیچ جای کشور در بازار شهر پسماندهای صنوف به خیابان ها ، معابر و کانال های آب رها نمی شود وباید در این زمینه در یاسوج اقدام عاجلی صورت گیرد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما