سه شنبه 27 تیر 1396 - 0:41

جزئیات دستگیری قاتل آتنا تشریح شد (+عکس متهم)

فرمانده انتظامی استان اردبیل، جزئیات دستگیری قاتل سابقه داری که «آتنا» دختربچه ۶ ساله پارس آبادی را به قتل رسانده بود، تشریح کرد.

 

به گزارش بویرنیوز، سردار حسین عبدی گفت: به دنبال اعلام مفقودی دختر بچه ۶ ساله ساکن خیابان پزشکان شهرستان پارس آباد در  ۲۸ خرداد سال جاری، پرونده ای پیرامون این موضوع در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تیمی مجرب مسئولیت رسیدگی به پرونده و کشف واقعیت را بر عهده گرفت.

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-07-17 11:45:54Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد این دختر بچه در روز حادثه به هنگام بازی در حوالی محل کار پدرش مفقود شده است، افزود: با بازبینی فیلم های ضبط شده از محل مفقودی و انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات جامع میدانی فردی که در شغل رنگرزی فعالیت داشته و همسایه شغلی پدر آتنا بود به عنوان مظنون دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

 

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در ادامه تحقیقات برادر و همسر مظنون با حضور در پلیس آگاهی اطلاعاتی را در خصوص فعالیت های مجرمانه وی ارائه و اذعان داشتند مظنون به گفته خودش مقادیری مواد مخدر در داخل بشکه پلاستیکی در پارکینگ منزل مسکونی جاسازی کرده است که با اعزام به محل و انجام بازرسی های لازم کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد “آتنا” در داخل بشکه پلاستیکی؛ مواجه می شوند.

 

سردار عبدی از اعتراف مظنون دستگیر شده به قتل آتنا خبر داد و گفت: وی در بازجویی های پلیسی به قتل دختربچه معصوم پارس آبادی و همچنین به قتل زنی دیگر در سال ۹۱ اعتراف کرد که با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=242113
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما