چاپ این برگه

برنده دوئل بودجه نفتی غلامرضا تاجگردون و غلام محمد زارعی مشخص شد

گروه اقتصادی – حدود دو هفته پیش جلسه شورای برنامه ریزی جهت توزیع بودجه با حضور نمایندگان و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش بویرنیوز، در این جلسه نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه سهم اعتبارات یک سوم درآمدهای نفتی مختص به شهرستان‌های تولیدکننده نفت و گاز در هر استان بود، اظهار داشت: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه نمایندگان مجلس تصویب کردند که همه شهرستان‌های استان‌های نفت‌خیز و گازخیز از یک سوم درآمدهای حاصل از نفت برخوردار شوند.

این صحبت‌های غلام‌محمد زارعی واکنش غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت، وی گفت: اگر من به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی قانون بودجه را نوشته‌ام، توزیع اعتبارات یک سوم اینگونه نیست که شما بیان می‌کنید و این اعتبارات تنها مختص شهرستان‌های تولیدکننده نفت است.

به گزارش بویرنیوز، منابع آگاه اطلاع دادند پس از این جلسه نماینده بویراحمد و دنا طی مکاتباتی با رئیس مجلس و دیوان محاسبات، دستور توزیع بودجه نفت به صورت استانی را اخد کرده و مجلس استدلال نماینده بویراحمد را پذیرفته و این دستور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

با این حساب بودجه نفت بین کل شهرستان های استان توزیع خواهد شد