جمعه 23 تیر 1396 - 17:25

بیمارستان شهید جلیل یاسوج امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این پروژه تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های مهم شهر یاسوج  با تلاش‌های صورت گرفته فعال بوده اما در برخی پروژه‌ها دلایل فنی یا مالی تغییرات مختصری را داریم که به لحاظ حیاتی بودن این پروژه‌ها، اراده  همه مسئولان این است که هر چه زودتر به بهره برداری برسند.

وی افزود: پروژه بیمارستان شهید جلیل یاسوج از مهمترین پروژه‌های درمانی جنوب کشور است که با بهره برداری از آن شاهد تحولی عظیم در حوزه سلامت استان هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین اتاق عمل همزمان در این بیمارستان پیش بینی شده است، عنوان کرد: این پروژه هم اکنون حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

زارعی با اشاره به اینکه تامین تجهیزات این بیمارستان در حال پیگیری است، گفت: فشار سنگینی که بر روی حوزه سلامت استان وجود دارد از جمله بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج که 2.5 برابر ظرفیت پذیرش می‌کند، نیاز به راه اندازی این بیمارستان را دوچندان کرده است.

وی به پروژه پل سوم بشار اشاره داشت و ابراز کرد: این پروژه جز خواسته‌ها و مطالبات همه مردم است و ما دنبال برنامه زمان بندی برای این پروژه هستیم که با ارزیابی پیشرفت کار، همه مسئولان  پای کار بیایند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پل سوم بشار هم اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود باند نخست آن در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

زارعی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول داده که از محل اسناد خزانه به این پروژه کمک شود تا هر چه سریع تر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما