چاپ این برگه

حمله بیسابقه به نمایندگان لیست امید مجلس به بهانه دفاع از وزرای رفوزه دولت

چندی پیش محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد روحانی و عضو هیات رئیسه مجلس در «نشست ستاد خبری فضای مجازی» ستاد آقای روحانی از ارزیابی عملکرد وزرای دولت یازدهم در فراکسیون امید خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  در این ارزیابی 7 وزیر عملکرد قابل قبولی نداشتند و گفته می شود مجلس به آنها اعتماد مجدد نخواهد داست.

بعد از انعکاس این موضوع، محمد فاضلی در یادداشتی در خبرآنلاین در مطلبی توهین آمیز این اقدام را برای باج خواهی نمایندگان از وزرا ارزیابی کرد.

وی در این مطلب بدون اشاره درست به مطالبه مد نظر نمایندگان لیست امید لیستی از خواسته های نمایندگان از وزرا را منتشر کرده که لازم است نکاتی در این خصوص به ایشان و وزیر مورد حمایتشان گفته شود.

1 – نمایندگان لیست امید تمام قد در انتخابات اخیر در کوران رقابت های انتخاباتی از دولت روحانی علیرغم برخی انتقادات حمایت کرده و هر کدام در بخشی از ستاد روحانی مسئولیت داشته و آبرویی که نزد مردم داشتند را خرج کرده و برای روحانی رای جمع کردند.

2 – یکی از مطالبات جدی مردم از روحانی در انتخابات و یکی از وعده های اصلی روحانی به مردم تغییرات جدی در کابینه بوده است که این وعده را نیز بارها مردم از زبان مسولان ستاد روحانی در ایام انتخابات شنیدند و به نظر می رسد حق آنها امروز این است که این وعده عملیاتی شود.

3 – رئیس جمهور محترم نیز در دیدار مسئولان کشور در ماه مبارک رمضان به انتقاد ازعملکرد برخی وزرا و مسئولان عالی دولتی پرداختند و ناراحتی ایشان از عملکرد برخی مسئولان نشان از عزم جدی ایشان در تغییرات اساسی در کابینه داشت.

4 – امروز  اعضای لیست امید مجلس در برایر افکار عمومی که به انها اعتماد کردند قرار دارند،  که وعده های داده شده در انتخابات چه خواهد شد و انتظار طبیعی نیز این است که وعده ها محقق شود و اگر قرار باشد به وعده ها پاسخ داده نشود و انتظارات بحق مردم برآورده نشود موج بدنامی آن دامن نمایندگان لیست امید را خواهد گرفت.

5 – بنظر می رسد نویسنده مطلب از تغییر وزرا ناراضی و نگران است و امیدواریم که منافعی در تغییر وزرا برای ایشان وجود نداشته بلکه از سر دلسوزی دست به قلم برده باشد و از طرفی برخی ایشان را نزدیک به یکی از وزرایی می دانند که احتمال تغییر ان قطعی است  و باز امیدورایم این مسئله ربطی به یادداشت ایشان نداشته باشد.

6 – اگر نمایندگان لیست امید از روحانی مطالبه نکند چه کسی بکند،این نمایندگان لیست امید بودند که در ایام سختی روحانی دست به کار شده و گیوه ها را تماما برکشیده و ستاد ایشان را مدیریت کرده و در استان ها برای حمایت از روحانی سخنرانی کرده و امروز هم باید در مجلس تلاش کنند تا کابینه وی با رای بالا از مجلس اعتماد بگیرد.

7 – بنظر می رسد نمره ای که لیست امید به وزرای دولت یازدهم داده اند دست بالا بوده و آنچه مردم می بینند و قضاوت می کنند چیزی دیگری است و جز 3، 4 تا از وزرای موجود نمی توان بقیه را در تراز وزرای موفق ارزیابی کرد چرا که سختی های روحانی در ایام انتخابات هر چه بود از ناکارامدی برخی وزرای ایشان بود

مردم خواهان آن هستند که امروز نمایندگان ملت وزرای رفوزه را کنار بزنند وسهم خواهی حقوق و مطالبات 24 میلیونی را از رئیس جمهور داشته باشند حتی اگر جایی روحانی با برخی وزرا رودربایستی داشته باشد این وکلای ملت باشند که از حقوق مردم دفاع کنند و با قاطعیت