چهارشنبه 21 تیر 1396 - 1:17

آغاز عملیات اجرایی دبیرستان خیرساز در یاسوج (+عکس)

عملیات اجرایی دبیرستان دخترانه نمونه دولتی 12 کلاسه خیرساز با نام «عباس مصلی نژاد» عصر روز سه شنبه در آیینی در منطقه دولت آباد یاسوج آغاز شد.

به گزارش  «بویر نیوز»، جمعی از دانش آموزان و اهالی منطقه دولت آباد یاسوج و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت که ساخت این دبیرستان توسط یک نیکوکار غیربومی به نام «عباس مصلی نژاد» و در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان که 30 فروردین سال جاری در یاسوج برگزار شد تعهد شده است.

جهان محرابی اظهار داشت: این دبیرستان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع در یک طبقه ساخته می شود.

وی افزود که مدت زمان تکمیل و افتتاح این دبیرستان یک سال بوده و اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن نیاز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساخت بخش های مختلف از جمله نمازخانه، آزمایشگاه، آبدارخانه، زمین ورزشی و سلف سرویس در این دبیرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، محرابی عنوان کرد که خیران بومی و غیربومی در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 160 میلیارد ریال به همراه 18 هزار مترمربع زمین تعهد کردند که تاکنون 70 درصد این تعهدات محقق شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما