چاپ این برگه

روحانی، اولین وزیر دولت دوازدهم را مشخص کرد

گروه سیاسی – رئیس جمهور در جشنواره عمران سلامت با تاکید بر اینکه با حمایت مردم، هدایت رهبری و فداکاری کارگزاران دولت، مسیر توسعه و سازندگی کشور را ادامه می دهیم، گفت: هدف ما تقویت نظام، کشور و منافع ملی است و باید همه در این مسیر، دست به دست هم دهیم.

به گزارش «بویر نیوز»، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در این جشنواره اولین برنامه دولت در حوزه سلامت را پیشگیری از بیماری دانست و اظهار داشت: علیرغم کاهش شدید درآمدهای نفتی، اجرای طرح تحول سلامت از اولین و مهمترین برنامه های دولت یازدهم بود.

دکتر روحانی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: حوزه سلامت به عنوان یک اصل مهم برای دولت یازدهم مطرح بوده و به عنوان یک اصل مهم برای دولت دوازدهم نیز مطرح خواهد بود و از همه آنهایی که به دولت یازدهم در این خصوص کمک کرده‌اند، می‌خواهم که با آمادگی، اخلاص و انرژی بیشتر خودشان را برای خدمت در دولت دوازدهم آماده کنند.

به گزارش «بویر نیوز»، با توجه به این بخش از سخنان روحانی می توان از دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان اولین شخصی یاد کرد که رئیس جمهور رسما از وی برای حضور در کابینه دوازدهم دعوت کرده است و از هم اکنون باید تکلیف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را روشن دانست.