یکشنبه 18 تیر 1396 - 8:00

تخریب آفتیست برای توسعه بویراحمد

مهرداد نادری

 

مهرداد نادری – دلیلی که منع میکند بویراحمد را از راه رسیدن به شکوفای ورشد و بالندگی
به موجب این حرکات ، صدمه به موتور توسعه وصنعت زد می شود.تا راه پیشرفت را بسی سخت تر و دشوارتر ادامه دهیم , تردیدی نیست که در سنگ اندازی ها تنها بدنه مردمی تضعیف می شود و راه را برای اشتغال زایی و فراهم کردن زمینه کسب کار مختل می شود تا دوباره عقب ماندگی ادامه یابد ولی تا به کی؟؟؟
آنگاه که معیارهائی برای خود ترسیم کنیم از قوم , قبیله , دوست ، به جغرافیای این شهر و ساختار این شهر ضربه خواهیم زد تا مکمل تعصب را با ترازوی خودباوری اندازه بگیریم و نشان از این واقعیت تلخ است که از بقیه شهرهای کشور فاصله زیادی داریم و با داشتن رونق اقتصادی در بویراحمد بیگانه باشیم .
بینش و منش خود را در جهات گوناگون به وضعیت کنونی و سامان دادن به مشکلات امیخته کنیم . سخن از نقد و انتقاد کنیم ولی سازنده و راه گشا باشد نه شلیک برای کوچک جلوه دادن یک شخص از دید مردم .

راستی آزمایی را نه با شعار بلکه با عمل ثابت کنیم . مسیری که ایستگاه آخرش ضعف ، فقر و عقب ماندگی باشد را برای بویراحمد انتخاب نکنیم .
مادامی که به بویراحمد نگاه جامع نکنیم و شکل تقابل را با تعمل هم سو نکنیم دروضع کنونی گرفتاریم.
تکلیف ما در مقابل هم نوع خود باید به حفظ حرمت ورعایت حقوق اقلیمی باشد تا موانع ومشکلات را در مطالبات ملی برطرف کنیم.
انتظار این مردم از مسئولین انقلاب صنعتی نیست ، انتظارشان توسعه و پیشرفت در مسیر آینده سازی است.

جانب انصاف را رعایت کنیم و از حق وحقوق این مردم با قاعده ی تخریب سیاسیون بویراحمد استفاده نکنیم.

تاب تحمل را بالا ببریم و با اندیشیدن به راه صحیح درک صحیح راپیدا کنیم.
اگر نماینده مجلس به تکلیف شرعی , قانونی , عرفی و اخلاقی خود در مقابل موکلینش و جایگاه وکیل این مردم در مجلس با تمام موانع مشکلات معضلات اقتصادی کشور در گرفتن مطالبات و خواسته های مردمش به رغم تمام چاله کندن ها در راه توسعه بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نمیکند و با تمام سختی ها با لبخند نگاه امیدوار کننده می بخشد و خود را مکلف دیده برا حق قانونی مردمش در ایفای سهمی از کانال توسعه و اقتصاد کشوری که حق مسلم این مردم است و در برابر تمام کاستی ها پاسخگوی این مردم می باشد و استوار مانده و با شایستگی از حق این مردم با پشت گرمی همین مردم صیانت می کند.

پس وظیفه ما چیست؟

همه ما با همدلی ، اتحاد و تفکری نو در مسیر رفع این کمبودها باشیم و انتظارات شخصی را کنار گذاشته و عاملی باشیم برای نجات کشتی رونق اقتصادی بویراحمد
و تفکری که به شادی این مردم ختم شود را انتخاب کنیم و در راه مصالح ومنافع منطقه ای به مسئولین خدمتگذار کمک کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241511
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما