شنبه 17 تیر 1396 - 12:29

اختلال فراگیر در اینستاگرام

اخیراً برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل لاگ‌اوت شدن اکانت و یا مسدود شدن آن بدون هیچ دلیلی مواجه شده‌اند. این مشکل اینستاگرام ظاهراً فراگیر بوده و کاربران زیادی را آزرده‌خاطر کرده است.
 مشکل جدید اینستاگرام: درخواست تأیید شماره تلفن و مسدود شدن بی‌دلیل اکانت کاربران!

در چند روز اخیر برخی کاربران گزارش داده‌اند که اینستاگرام بی‌دلیل آن‌ها را از اکانت خود خارج کرده و هنگام ورود مجدد نیز با مشکلاتی روبرو هستند. برخی از این اکانت‌ها با پیام خطای مبنی بر مسدود شدن یا حذف شدن اکانت خود مواجه شده‌اند درصورتی‌که ظاهراً کاری خلاف قوانین این اپلیکیشن انجام نداده‌اند. برخی دیگر نیز با پیام تأیید شماره مواجه شده‌اند که از انجام این‌کار ناتوانند.

به گفته اینستاگرام این اکانت‌ها حذف نشده‌اند و این شرکت در جریان مشکلات کاربران قرار داشته و در حال بررسی برای رفع مشکل است.

با این وجود اگر با اکانت دیگری سری به این پروفایل‌ها بزنید با پیام Sorry, this page isn’t available مواجه می‌شوید که معمولاً مربوط به اکانت‌های حذف یا غیرفعال شده است. به نظر می‌رسد اکانت‌های غیرفعال شده مشابهتی با یکدیگر ندارند؛ برخی صفحات شخصی هستند، برخی مربوط به کسب‌وکارها بوده و برخی دیگر نیز شاید حتی پستی نداشته باشند!

به هر حال به نظر می‌رسد این کاربران در فعالسازی اکانت خود دچار مشکل هستند و پیامک تأیید شماره نیز برای آن‌ها ارسال نمی‌شود. پس اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید حداقل فعلاً نمی‌توانید کاری برای فعالسازی اکانت خود انجام دهید و باید منتظر حل مشکل از سوی اینستاگرام باشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241480
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما