شنبه 17 تیر 1396 - 7:33

هیچ گونه استخدام بدون ضابطه در شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد نداشتیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت یازدهم هیچ نیروی خلاف ضابطه و قوانین در شهرداری‌های این استان استخدام نشد.

به گزارش بویرنیوز، پژمان نیک‌اقبال اظهار داشت:  از ابتدای دولت یازدهم تاکنون هیچ نیروی خلاف ضابطه و قوانین به شهرداری‌ها وارد نشد و این بهترین دوره برای جلوگیری از ورود نیروهای مازاد به شهرداری‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: در ابتدای دولت یازدهم اعتبار شهرداری‌های این استان 53 میلیارد و 800 میلوین تومان بود که این میزان در سال 96 با 59 درصد رشد به 193 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

نیک اقبالی با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله مشکلات شهرداری‌ها در استان است افزود: انتظار می‌رود ادارات و نهادهای بدهکار به شهرداری‌ها نسبت به پرداخت بدهی خود با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تنها شهر بالای 100 هزار نفر جمعیت این استان شهر یاسوج بوده و دو شهر دوگنبدان و دهدشت نیز بین 50 تا 100 هزار نفر جمعیت دارند.

نیک اقبالی تاکید کرد: دولت یازدهم نسبت به شهرداری‌ها نگاه و توجه ویژه داشت که افزایش اعتبارات این نهادهای مردمی بیانگر نگاه ویژه دولت به ارائه خدمات مناسب به جامعه شهری است./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241459
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما