جمعه 16 تیر 1396 - 22:45

دستیار ویژه رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند + برنامه ها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: الهام امین زاده دستیار ویژه رئیس جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند.

به گزارش بویرنیوز، سیدمحمد تقوی با اعلام این خبر افزود: این سفر با هدف شرکت در همایش بررسی وضعیت حقوق شهروندی، چالش ها و راهکارها، دیدار با مدیران استانی، ثمن ها، نماینده دستگاه ها در حقوق شهروندی، حقوقدانان، هنرمندان و خبرنگاران خواهد بود.

وی اظهار داشت: امین زاده صبح روز شنبه (17 تیرماه 96) ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهداء یاسوج به مقام شامخ قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام خواهد کرد و سپس دیداری با امام جمعه یاسوج خواهد داشت.

به گفته تقوی، دستیار ویژه رئیس جمهور ساعت 10 صبح روز شنبه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی در همایش بررسی حقوق شهروندی، چالش ها و راهکارها که با حضور استاندار ، مدیران ارشد استان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد ، شرکت کرده و همچنین در این همایش به تبیین ابعاد مختلف حقوق شهروندی و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این قانون خواهد پرداخت.

تقوی تصریح کرد: امین زاده عصر روز شنبه با شرکت در سومین نشست صیانت از حقوق شهروندی در استانداری  کهگیلویه وبویراحمد به تشریح منشور حقوق شهروندی و آشنایی شهروندان با حقوق اجتماعی خود خواهد پرداخت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241442
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما