پنجشنبه 15 تیر 1396 - 18:46

سخنان جالب عدل هاشمی در مورد مهم ترین کار معاونین ادارات کهگیلویه و بویراحمد/نظر جدید نماینده کهگیلویه در خصوص دکتر ایلامی

ورود به برخی مشکلات دلیل خصومت با ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه احترام این مدیر را همیشه داشته‌ام و البته از روزی آمد خود و شبکه درمان شهرستان همچون چشمه جوشیدند ولی انتقادهای من از معاونت‌ها دانشگاه بود.

آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این آیین اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی بهره برداری خواهد شد.

اورنگ ایلامی بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع اجرایی خواهد شد.

وی جمعیت بهره بردار از این طرح مهم را ۱۴۳ هزار و ۹۹۰ نفر اعلام کرد.

ایلامی مدت پیمان ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان را ۱۲ ماهه اعلام کرد.

 


بر پایه این گزارش، عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تاکید بر اینکه هیچ اختلافی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ندارم گفت: مهم‌ترین کار معاونان برخی ادارات گذاشتن کامنت و افزایش تنش‌ها بین مسئولان استانی است.

هاشمی‌پور اظهار داشت: حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این سفر برای مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ و سلامت آنان مفید و تاثیرگذار باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: مواقعی که شایعه تب کریمه کنگو در کهگیلویه شدت گرفت و برخی روان آنان با مشکل روبه‌رو و حتی قصد مهاجرت داشتند با اقدامات لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی این نگرانی‌ها در کمترین زمان ممکن فروکش کرد.

هاشمی‌پور ابراز کرد: در این فرصت از محمدرضا چمن رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان که حتی در برخی زمینه‌ها با هم مشکلاتی داشتیم تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم ایلامی مدیر جدید در زمینه راهبرد‌ها و کاربردهای مورد نیاز بهداشت و درمان حساس شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از معاونت‌های ادارات تنها کارشان گذاشتن کامنت در سایت‌ها و افزایش تنش‌ها در بین مدیران و مسئولان هستند.

هاشمی‌پور گفت: امیدوارم معاونان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اجازه ندهند تمام بار بر دوش رئیس دانشگاه باشد و فضای تلاش، سازندگی، عمران، آبادانی و خوشبین بودن نسبت به همدیگر را در دستور کار داده تا شاهد توسعه و برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان باشیم.

وی ادامه داد: فضای دانشگاه را فضای دوستی و تعامل کنید و این بحث سردسیری و گرمسیری و بویراحمد علیا و سفلی را بردارید و هرکجا آباد شد از خودمان بدانیم و هرکسی را دیدیم بگوییم از ما بهتر بوده نه اینکه خود را بر‌ترین بدانیم.

هاشمی‌پور بیان کرد: بنده به شخصه هیچ مشکلی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ندارم و دغدغه‌هایم به دلیل نگرانی مردم بوده و البته هردو نیاز به تعریف و تمجید دیگران نداریم و گذشته گذشت و باید به آینده فکر کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با ساختن یک منطقه و احداث دیوار برلین در منطقه دیگر مخالف هستم افزود: در صورت سیاسی شدن فضای دانشگاه علوم پزشکی باید مسئله بهداشت و درمان را دفن کرد.

هاشمی‌پور عنوان کرد: ورود به برخی مشکلات دلیل خصومت با ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه احترام این مدیر را همیشه داشته‌ام و البته از روزی آمد خود و شبکه درمان شهرستان همچون چشمه جوشیدند ولی انتقادهای من از معاونت‌ها دانشگاه بود.

وی با تاکید بر اینکه با الفاظ و شاخص‌ها بازی می‌شود تصریح کرد: نباید تنها پای دنا را ببینیم بلکه باید نگاه‌مان را فرا‌تر ببریم و دنبال جذب اعتبارات از مرکز از طریق چانه زنی باشیم نه اینکه دنبال این تغییر مسئول دفتر‌ها باشیم.

هاشمی‌پور ابراز کرد: هیچ کس به اندازه نمایندگان مجلس مراسم فاتحه نمی‌رود و بدانیم این دنیا به هیچ کش وفا نمی‌کند زیرا ۱۰۰ سال دیگر هیچ کدام از ما‌ها زنده نیستیم همانگونه که آنانی ۱۰۰ سال پیش زنده بودند هم‌اکنون نیستند.

وی با تاکید بر اینکه بازهای سیاسی تمام می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نباید به این مسائل ورود پیدا کند عنوان کرد: با این همه بیکار، فقیر، حاشیه نشین و… نمی‌دانم سیاسی بازی و باندبازی چه دردی را در استان دوا می‌کند.

هاشمی‌پور ادامه داد: من کاری به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی ندارم بلکه باید دنبال نوکری مردم باشیم و البته نباید ارزش‌ها خدشه‌دار شود و زیرا در این صورت جایش در این ممکلکت نیست همانگونه که در گذشته آیت‌الله و رئیس جمهور به این مهم رسیدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    آقای هاشمی پور شما قدر نیروی توانمند و عالمی همچون دکتر چمن را نشناختید و چون ایشون سفارش ناپذیر بود باهاش مشکل داشتید این را همه مردم استان می دونن. الان هم دنبال همون جور کارها هستید.

  2. ا. کشاورز گفت:

    واقعا حیف دکتر چمن بود که بخواهد با این نماینده ها سر و کله بزنه این تشکرشون از آقای دکتر چمن هم هیچ ارزشی نداره . دکتر چمن اون همه پزشک و متخصص و تجهیزات و آمبولانس و ساختمان و کلینیک برای مردم آورد اما نماینده دنبال درخواست های شخصی خودش بود. اجرش پیش خدا محفوظه

  3. احمدزاده گفت:

    متاسفانه نخبه کشی این آقایون تمومی نداره و این اسم بردن و تشکر کردن از یه نیروی نخبه که قدرش را ندانستند نوشدارو بعد از مرگ سهرابه.

  4. معلم ابتدایی چرام گفت:

    عدل هاشمی خودش هم همین دوره است باید غزل خداحافظی را بخواند

  5. تامرادی گفت:

    شبیه چمن و بهتر از چمن هم زیاد داریم

  6. حبیبی گفت:

    درود بر بویرنیوز
    واقعیتش اینه که علوم پزشکی استان شده شرکت سهامی نمایندگان و هرکی خوش و زورش. یه روز به خواسته هاشون عمل نکنن می شن ناتوان یه روز که سفارش بپذیرند می شن توانمند. اشتباه ایلامی همین بوده که تسلیم نماینده ها شده.

  7. ملی گفت:

    دکتر چمن یک مرد ومدیر تمام عیار بود حیف از اینکه نمایندگان دنبال یک مدیر ی هستند که بله قربان بگوید

  8. ناشناس گفت:

    همچنانکه بویرنیوز هم قبلا پیش بینی کرده بود دانشگاه علوم پزشکی این ۵ ماه صد در صد سیاست زده شده. وای به حال مردم بیچاره

  9. امیر65 گفت:

    جناب حاجی فقط عادت داره به حایشیه پردازی
    دکترچمن چون سفارشات لیدرارو و حاج عدل قبول نکرد حاجی جان هم…………………..

  10. هم دانشگاهی گفت:

    دکتر چمن عزیز همه ما زحمات شما را به یاد داریم
    ولی حیف که افرادی جاه طلب شما را ناراحت کردند
    هر وقت برگردید منتظرتان هستیم
    شما کاملا منطقی برخورد کردید ولی بقیه انتظار پارتی بازی و …. از شما داشتند که خدا را شکر این کار های نادرست را انجام ندادید
    دوستتان داریم و بسیار متاسفیم که قدرشما را ندانستیم
    دوست و همکار عزیزم

  11. متخصص گفت:

    دکتر چمن عزیز، خیلی باارزش هستند
    هیچ کس مثل ایشون نبوده و نیست
    خداوندا ما را ببخش که قدر این مرد شریف را ندانسته ایم
    فقط خدا میداند چه زحماتی کشیدند.

دیدگاه شما